Opdrachten

ATOS Nederland B.V. Projectmanager BPPM - Belastingdienst

Projectmanager BPPM - Belastingdienst

Info

Functie

Projectmanager BPPM - Belastingdienst

Locatie

Utrecht

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.10.2022 - 29.06.2023

Opdrachtnummer

122188

Sluitingsdatum

date-icon19.10.2022 clock-icon23:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Een aanbieding zonder motivatie (dus waarom u de juiste kandidaat bent en hoe u matcht op de eisen die in de aanvraag staan) wordt niet in behandeling genomen

De directie Klantinteractie en Services van de Belastingdienst heeft voor de komende jaren middelen beschikbaar om de verschillende ambities op het gebied van vernieuwing en (door)ontwikkeling van de organisatiedoelen te realiseren. Belangrijke onderwerpen hierbij zijn; proactieve (digitale) dienstverlening, persoonlijke hulp, verbeteren slagkracht organisatie, menselijke maat, klantsignaalmanagement, etc.

Krijg jij energie van deze onderwerpen die burgers en bedrijven echt verder helpen in het voldoen aan hun verplichtingen

Als projectmanager werkend vanuit Utrecht richt jij je samen met collega projectmanagers en de collega’s uit de organisatie op het realiseren van deze doelstellingen.

Als KI&S zijn we het Bureau Project- en Programmamanagement opnieuw aan het vormgeven, inrichten en inbedden in de organisatie. Geen geringe opgave omdat zowel de reguliere business als de vernieuwing ‘gewoon’ doorgaat. Betekent dat we verwachten dat je snel kunt schakelen tussen onderwerpen, abstractieniveaus en ‘in control’ bent. Projecten hebben veelal een directie overstijgend karakter.

We verwachten dat jij met jouw expertise tijdig en binnen het budget de projecten afrond. Je realiseert de projectdoelen in afstemming met de opdrachtgever, het projectteam en de kwartiermaker van het Bureau Project- en Programmamanagement. Zorgvuldige risico inschattingen en eventuele tijdige escalaties weet jij in goede banen te leiden. Als slot weet je draagvlak te creëren op diverse niveaus, ben je een echte verbinder en hou je rekening met mogelijke conflicterende belangen. Ook zorg je voor de aansturing van een projectteam bij de onderdelen telefonie, digitaal, of kanaal- en ketenregie. Dit zijn projecten die je uitvoert onder mandaat van het managementteam en die je inhoudelijk met hen afstemt.

Als vast aanspreekpunt overleg je regelmatig met de opdrachtgevers en bespreek je met hen de voortgang en resultaten van het project. En je meldt hen belangrijke knelpunten. Ook houd je rekening met de capaciteit van de verschillende stakeholders en zorg je voor een goede communicatie en afstemming tussen de stakeholders, zodat zij tijdig zijn ingeschakeld en aangesloten.

Functie-eisen

• Je hebt wo- werk- en denkniveau.

• Je hebt ruime, relevante en succesvolle ervaring met complexe projecten en/of programma’s.

• Je hebt ervaring met onderhandelen en kennis van bedrijfsvoering, risicomanagement en risicoanalyse.

• Je hebt ervaring met het aansturen van in- en externe samengestelde projecten en programma’s met een divers karakter; bijvoorbeeld op technisch-inhoudelijk of bestuurlijk gebied of op het gebied van integrale bedrijfsvoering, verandering of implementatie.

• Je hebt affiniteit met het bel-proces van de Belasting Telefoon of telefonische klantenservice van een vergelijkbare grootte.

Jouw competenties

• plannen en organiseren

• resultaatgerichtheid

• aansturen organisatie

• netwerken

• creativiteit

Aanvullende informatie

Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten.

Betalingstermijn facturen is 60 dagen. Door afname van Premium kunt u dit reduceren tot 15 dagen.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

ATOS Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Een aanbieding zonder motivatie (dus waarom u de juiste kandidaat bent en hoe u matcht op de eisen die in de aanvraag staan) wordt niet in behandeling genomen

De directie Klantinteractie en Services van de Belastingdienst heeft voor de komende jaren middelen beschikbaar om de verschillende ambities op het gebied van vernieuwing en (door)ontwikkeling van de organisatiedoelen te realiseren. Belangrijke onderwerpen hierbij zijn; proactieve (digitale) dienstverlening, persoonlijke hulp, verbeteren slagkracht organisatie, menselijke maat, klantsignaalmanagement, etc.

Krijg jij energie van deze onderwerpen die burgers en bedrijven echt verder helpen in het voldoen aan hun verplichtingen

Als projectmanager werkend vanuit Utrecht richt jij je samen met collega projectmanagers en de collega’s uit de organisatie op het realiseren van deze doelstellingen.

Als KI&S zijn we het Bureau Project- en Programmamanagement opnieuw aan het vormgeven, inrichten en inbedden in de organisatie. Geen geringe opgave omdat zowel de reguliere business als de vernieuwing ‘gewoon’ doorgaat. Betekent dat we verwachten dat je snel kunt schakelen tussen onderwerpen, abstractieniveaus en ‘in control’ bent. Projecten hebben veelal een directie overstijgend karakter.

We verwachten dat jij met jouw expertise tijdig en binnen het budget de projecten afrond. Je realiseert de projectdoelen in afstemming met de opdrachtgever, het projectteam en de kwartiermaker van het Bureau Project- en Programmamanagement. Zorgvuldige risico inschattingen en eventuele tijdige escalaties weet jij in goede banen te leiden. Als slot weet je draagvlak te creëren op diverse niveaus, ben je een echte verbinder en hou je rekening met mogelijke conflicterende belangen. Ook zorg je voor de aansturing van een projectteam bij de onderdelen telefonie, digitaal, of kanaal- en ketenregie. Dit zijn projecten die je uitvoert onder mandaat van het managementteam en die je inhoudelijk met hen afstemt.

Als vast aanspreekpunt overleg je regelmatig met de opdrachtgevers en bespreek je met hen de voortgang en resultaten van het project. En je meldt hen belangrijke knelpunten. Ook houd je rekening met de capaciteit van de verschillende stakeholders en zorg je voor een goede communicatie en afstemming tussen de stakeholders, zodat zij tijdig zijn ingeschakeld en aangesloten.

Functie-eisen

• Je hebt wo- werk- en denkniveau.

• Je hebt ruime, relevante en succesvolle ervaring met complexe projecten en/of programma’s.

• Je hebt ervaring met onderhandelen en kennis van bedrijfsvoering, risicomanagement en risicoanalyse.

• Je hebt ervaring met het aansturen van in- en externe samengestelde projecten en programma’s met een divers karakter; bijvoorbeeld op technisch-inhoudelijk of bestuurlijk gebied of op het gebied van integrale bedrijfsvoering, verandering of implementatie.

• Je hebt affiniteit met het bel-proces van de Belasting Telefoon of telefonische klantenservice van een vergelijkbare grootte.

Jouw competenties

• plannen en organiseren

• resultaatgerichtheid

• aansturen organisatie

• netwerken

• creativiteit

Aanvullende informatie

Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten.

Betalingstermijn facturen is 60 dagen. Door afname van Premium kunt u dit reduceren tot 15 dagen.


De recruiter

Vincent Mast

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.