Opdrachten
Change Coördinator - KPN
Info
Functie
Change Coördinator - KPNLocatie
HoutenUren per week
40 uren per weekLooptijd
05.02.2023 - 29.06.2023Opdrachtnummer
129951Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Change Coördinator Integration Strategic Accounts Service Transition
Wie zijn wij?
De afdeling SA Service Transition is verantwoordelijk voor het betrouwbaar, veilig en efficiënt integreren en realiseren van alle klantvragen. We realiseren een soepele overgang naar een nieuwe of vernieuwde integrale dienstverlening voor ABN AMRO, NS, Rijkswaterstaat en UWV door middel van het snel en succesvol doorvoeren van changes en het begeleiden van projecten.
Vanuit Strategic Accounts zorgen we met onze gedreven professionals en ICT-diensten dat de vitale infrastructuur in Nederland veilig en beschikbaar is en we deze samen met onze klanten en service providers blijvend innoveren en verbeteren.
Momenteel hebben we boven verwachting veel extra operationeel werk vanuit NS. Zodoende zijn wij op zoek naar extra capaciteit om deze extra werkzaamheden weg te kunnen werken.
De voornaamste taken en verantwoordelijkheden bestaan uit;
- Mailbox monitoren voor nieuwe change verzoeken of aanvullende informatie op bestaande changes.
- Aanmaken/aanvullen van de changes in CRM systeem Servicenow Groen
- Aanmaken van change en project dossier op share point
- Uploaden van informatie op sharepoint
- Aansturen van oplosgroepen voor de deployment van changes. Dit gaat zowel administratief via Service Now als via mail/telefoon.
- Begeleiden kleinere projecten met een coördinatie/change budget van max 20 uur
De kandidaat die wij zoeken beschikt over:
- Minimaal een jaar relevante ervaring in een administratieve serviceomgeving, bij voorkeur binnen IT/Telecom
- MBO 4/HBO werk- en denkniveau
- Gedegen kennis van Microsoft Office
- Gedegen kennis van Sharepoint
- Kennis van ServiceNow (Groen) is een grote pré
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
De volgende competenties zijn voor ons belangrijk;
- Teamplayer
- Hands on mentaliteit
- Nauwkeurig
- Communicatief vaardig in woord en geschrift
Wat krijg je er voor terug?
• Een leuke werkomgeving; een dynamisch team, cultuur gericht op transparantie, fun en resultaat
• Uitdagend werk met veel impact voor de samenleving; je werkt dagelijks voor één van de grootste klanten van KPN en zorgt ervoor dat wij voor hen de beste dienstverlener worden
• Wij ondersteunen “Het nieuwe werken”
Overig
- Wij staan open voor starters op de arbeidsmarkt.
- Wij achten gezien het operationele karakter van de rol deze functie niet geschikt voor ZZP’ers
- Een VOG-aanvraag en screening vanuit de klanten is onderdeel van de onboardingsprocedure.
Aanvullende informatie:
Standplaats 2 dagen kantoor (Houten op termijn mogelijk Amersfoort) en thuis.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Cegeka Consulting B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Change Coördinator Integration Strategic Accounts Service Transition
Wie zijn wij?
De afdeling SA Service Transition is verantwoordelijk voor het betrouwbaar, veilig en efficiënt integreren en realiseren van alle klantvragen. We realiseren een soepele overgang naar een nieuwe of vernieuwde integrale dienstverlening voor ABN AMRO, NS, Rijkswaterstaat en UWV door middel van het snel en succesvol doorvoeren van changes en het begeleiden van projecten.
Vanuit Strategic Accounts zorgen we met onze gedreven professionals en ICT-diensten dat de vitale infrastructuur in Nederland veilig en beschikbaar is en we deze samen met onze klanten en service providers blijvend innoveren en verbeteren.
Momenteel hebben we boven verwachting veel extra operationeel werk vanuit NS. Zodoende zijn wij op zoek naar extra capaciteit om deze extra werkzaamheden weg te kunnen werken.
De voornaamste taken en verantwoordelijkheden bestaan uit;
- Mailbox monitoren voor nieuwe change verzoeken of aanvullende informatie op bestaande changes.
- Aanmaken/aanvullen van de changes in CRM systeem Servicenow Groen
- Aanmaken van change en project dossier op share point
- Uploaden van informatie op sharepoint
- Aansturen van oplosgroepen voor de deployment van changes. Dit gaat zowel administratief via Service Now als via mail/telefoon.
- Begeleiden kleinere projecten met een coördinatie/change budget van max 20 uur
De kandidaat die wij zoeken beschikt over:
- Minimaal een jaar relevante ervaring in een administratieve serviceomgeving, bij voorkeur binnen IT/Telecom
- MBO 4/HBO werk- en denkniveau
- Gedegen kennis van Microsoft Office
- Gedegen kennis van Sharepoint
- Kennis van ServiceNow (Groen) is een grote pré
- Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
De volgende competenties zijn voor ons belangrijk;
- Teamplayer
- Hands on mentaliteit
- Nauwkeurig
- Communicatief vaardig in woord en geschrift
Wat krijg je er voor terug?
• Een leuke werkomgeving; een dynamisch team, cultuur gericht op transparantie, fun en resultaat
• Uitdagend werk met veel impact voor de samenleving; je werkt dagelijks voor één van de grootste klanten van KPN en zorgt ervoor dat wij voor hen de beste dienstverlener worden
• Wij ondersteunen “Het nieuwe werken”
Overig
- Wij staan open voor starters op de arbeidsmarkt.
- Wij achten gezien het operationele karakter van de rol deze functie niet geschikt voor ZZP’ers
- Een VOG-aanvraag en screening vanuit de klanten is onderdeel van de onboardingsprocedure.
Aanvullende informatie:
Standplaats 2 dagen kantoor (Houten op termijn mogelijk Amersfoort) en thuis.
De recruiter
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.