Opdrachten

Cegeka Consulting B.V. IoT Servicedesk consultant- KPN

IoT Servicedesk consultant- KPN

Info

Functie

IoT Servicedesk consultant- KPN

Locatie

Maastricht

Uren per week

32 uren per week

Looptijd

07.08.2023 - 30.12.2023

Opdrachtnummer

142423

Sluitingsdatum

date-icon11.08.2023 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Omschrijving afdeling & team
-    De IoT Service Desk (6 personen) is onderdeel van de Service Desk (180 personen) van Zakelijke Markt. Ongeveer de helft van de week werken van vanuit de KPN locatie in Maastricht, waar een informele sfeer hangt en we lekker in het centrum kunnen gaan lunchen.
Doel van de functie/opdracht
-    Verbeteringen spotten in de huidige Service Desk operatie en werken aan verbeteringen op het gebied van communicatie, kennis en ketenaansturing
Werkzaamheden
-    Teamverbeteringen spotten en doorvoeren. Gesprekken en logging verbeteren.
-    Ketenverbeteringen spotten en doorvoeren
-    Inspringen bij klant-escalaties. Samenwerking met de keten opzoeken en analyse doen.
-    Bijspringen in het team als er hulp nodig is met de werkzaamheden. Leer mensen zelfstandig de werkzaamheden doen
-    Day to day besturing van werkprocessen en coördinatie hiervan
-    Performance monitoring en coördinatie van het team en bijsturende acties definiëren en uitvoeren (Lead rol vervangen bij afwezigheid)
Functie-eisen (must haves / nice to haves)
-    Must: Ervaring in het nemen van de leiding in een team (lead rol)
-    Must: Goede communicatie skills
-    Must: Kennis van (mobiele/roaming) netwerken
-    Nice: Kennis van tools als Cisco Jaspersoft en Datamon
-    Nice: Kennis van KPN
Competenties kandidaat
-    Goede communicatie skills
-    Goede kennis van (mobiele/roaming) netwerken


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Cegeka Consulting B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Omschrijving afdeling & team
-    De IoT Service Desk (6 personen) is onderdeel van de Service Desk (180 personen) van Zakelijke Markt. Ongeveer de helft van de week werken van vanuit de KPN locatie in Maastricht, waar een informele sfeer hangt en we lekker in het centrum kunnen gaan lunchen.
Doel van de functie/opdracht
-    Verbeteringen spotten in de huidige Service Desk operatie en werken aan verbeteringen op het gebied van communicatie, kennis en ketenaansturing
Werkzaamheden
-    Teamverbeteringen spotten en doorvoeren. Gesprekken en logging verbeteren.
-    Ketenverbeteringen spotten en doorvoeren
-    Inspringen bij klant-escalaties. Samenwerking met de keten opzoeken en analyse doen.
-    Bijspringen in het team als er hulp nodig is met de werkzaamheden. Leer mensen zelfstandig de werkzaamheden doen
-    Day to day besturing van werkprocessen en coördinatie hiervan
-    Performance monitoring en coördinatie van het team en bijsturende acties definiëren en uitvoeren (Lead rol vervangen bij afwezigheid)
Functie-eisen (must haves / nice to haves)
-    Must: Ervaring in het nemen van de leiding in een team (lead rol)
-    Must: Goede communicatie skills
-    Must: Kennis van (mobiele/roaming) netwerken
-    Nice: Kennis van tools als Cisco Jaspersoft en Datamon
-    Nice: Kennis van KPN
Competenties kandidaat
-    Goede communicatie skills
-    Goede kennis van (mobiele/roaming) netwerken


De recruiter

Tiffany Grondman

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.