Opdrachten
IoT Servicedesk consultant- KPN
Info
Functie
IoT Servicedesk consultant- KPNLocatie
MaastrichtUren per week
32 uren per weekLooptijd
07.08.2023 - 30.12.2023Opdrachtnummer
142423Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Omschrijving afdeling & team
- De IoT Service Desk (6 personen) is onderdeel van de Service Desk (180 personen) van Zakelijke Markt. Ongeveer de helft van de week werken van vanuit de KPN locatie in Maastricht, waar een informele sfeer hangt en we lekker in het centrum kunnen gaan lunchen.
Doel van de functie/opdracht
- Verbeteringen spotten in de huidige Service Desk operatie en werken aan verbeteringen op het gebied van communicatie, kennis en ketenaansturing
Werkzaamheden
- Teamverbeteringen spotten en doorvoeren. Gesprekken en logging verbeteren.
- Ketenverbeteringen spotten en doorvoeren
- Inspringen bij klant-escalaties. Samenwerking met de keten opzoeken en analyse doen.
- Bijspringen in het team als er hulp nodig is met de werkzaamheden. Leer mensen zelfstandig de werkzaamheden doen
- Day to day besturing van werkprocessen en coördinatie hiervan
- Performance monitoring en coördinatie van het team en bijsturende acties definiëren en uitvoeren (Lead rol vervangen bij afwezigheid)
Functie-eisen (must haves / nice to haves)
- Must: Ervaring in het nemen van de leiding in een team (lead rol)
- Must: Goede communicatie skills
- Must: Kennis van (mobiele/roaming) netwerken
- Nice: Kennis van tools als Cisco Jaspersoft en Datamon
- Nice: Kennis van KPN
Competenties kandidaat
- Goede communicatie skills
- Goede kennis van (mobiele/roaming) netwerken
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Cegeka Consulting B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Omschrijving afdeling & team
- De IoT Service Desk (6 personen) is onderdeel van de Service Desk (180 personen) van Zakelijke Markt. Ongeveer de helft van de week werken van vanuit de KPN locatie in Maastricht, waar een informele sfeer hangt en we lekker in het centrum kunnen gaan lunchen.
Doel van de functie/opdracht
- Verbeteringen spotten in de huidige Service Desk operatie en werken aan verbeteringen op het gebied van communicatie, kennis en ketenaansturing
Werkzaamheden
- Teamverbeteringen spotten en doorvoeren. Gesprekken en logging verbeteren.
- Ketenverbeteringen spotten en doorvoeren
- Inspringen bij klant-escalaties. Samenwerking met de keten opzoeken en analyse doen.
- Bijspringen in het team als er hulp nodig is met de werkzaamheden. Leer mensen zelfstandig de werkzaamheden doen
- Day to day besturing van werkprocessen en coördinatie hiervan
- Performance monitoring en coördinatie van het team en bijsturende acties definiëren en uitvoeren (Lead rol vervangen bij afwezigheid)
Functie-eisen (must haves / nice to haves)
- Must: Ervaring in het nemen van de leiding in een team (lead rol)
- Must: Goede communicatie skills
- Must: Kennis van (mobiele/roaming) netwerken
- Nice: Kennis van tools als Cisco Jaspersoft en Datamon
- Nice: Kennis van KPN
Competenties kandidaat
- Goede communicatie skills
- Goede kennis van (mobiele/roaming) netwerken
De recruiter
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.