Opdrachten
Black Belt/Expert Continuous improvement - KPN
Info
Functie
Black Belt/Expert Continuous improvement - KPNLocatie
ZoetermeerUren per week
36 uren per weekLooptijd
31.10.2023 - 30.12.2023Opdrachtnummer
145107Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Als Black Belt ben jij de expert in Continuous Improvement. Je begeleidt en adviseert onze teams bij hun ontwikkeling en groei, het optimaliseren van hun processen en verbeteren van de resultaten. Ben jij een gedreven professional met een passie voor verandermanagement en een scherp oog voor efficiëntie? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons dynamische team!
De afdeling waar deze functie binnen valt, LCE-Service Support, opereert vanuit het hart van Zoetermeer, en biedt de mogelijkheid om hybride te werken.
LCE Customer Service?
LCE helpt grootzakelijke klanten vooruit met het beste netwerk, geïntegreerde diensten en als duurzame partner. Dat is in de kern waar we voor staan. Vanuit de afdeling LCE Customer Service hebben we dagelijks contact met onze grootzakelijke klanten om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en waarde te creëren.
De proposities ‘Connected Employee’ en ‘Connected Organization’ zijn de basis van onze LCE dienstverlening. Hierbij speelt LCE Service een cruciale rol, omdat we het eerste persoonlijke contact voor de klant zijn. Een goede relatie met onze klanten is essentieel: wie de relatie heeft, heeft de toekomst. Wanneer we in staat zijn om het contact uitstekend te laten verlopen, zorgt dat voor een positieve ervaring en klanttevredenheid, wat op zijn beurt weer leidt tot klantbehoud. Het helpt KPN ook om ons te onderscheiden van onze concurrenten en bij het aantrekken van nieuwe klanten. We zien dat klanten steeds meer van onze klantenservice verwachten: een gepersonaliseerde benadering, in staat zijn de klant bij te staan bij complexe vraagstukken én dat we ze op de hoogte houden van nieuwe diensten of upgrades.
De missie van LCE is het bieden van een “Best in Class” klantbeleving. Dat betekent dat we de behoefte en verwachtingen van onze klanten begrijpen en herkennen. Onze benadering is pro-actief en digital first waarbij de MijnKPN Zakelijk portal vanuit onze serviceformule leidend is. We streven naar een best in class klantbeleving vanuit klantperspectief.
We bieden een persoonlijke service; digitaal als het kan en in gesprek met een medewerker indien nodig. De interactie die wij met onze klanten hebben voegt waarde toe, zowel voor de klant als voor KPN. We geven het juiste advies en gaan in op de kansen die we zien vanuit relevantie waardoor klanten bij ons blijven. Een first time right oplossend vermogen is daarbij van essentieel belang. We bedoelen daarmee dat onze medewerkers in staat zijn om klanten in 1 keer effectief te helpen.
Jouw werkzaamheden binnen deze missie
Als Black Belt ben je verantwoordelijk voor:
• Je voert verbeterprojecten uit op basis van Lean & Lean Six Sigma, en begeleidt de uitrol van best practices.
• Als expert in Continuous Improvement stuur en adviseer je teams bij hun ontwikkeling en groei.
• Je schakelt moeiteloos tussen verschillende niveaus binnen de organisatie, van directie tot operatie en van serviceafdelingen tot grote projecten.
• Je onderhoudt nauw contact met je collega’s op het gebied van Continuous Improvement, CI-ambassadeurs en proceseigenaren.
• Je formuleert heldere doelen en maakt een gedetailleerde planning. Gedurende de uitvoering van het project faciliteer je het team en fungeer je als inspirator op het gebied van Lean & Lean Six Sigma en procesoptimalisatie en resultaatverbetering.
Wie zoeken wij?
• Een enthousiaste professional met een afgeronde hbo-opleiding in bestuurs- of (technische)bedrijfskunde.
• Minimaal een Lean black Belt-certificering en ten minste 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 2 jaar bij technisch georiënteerde bedrijven.
• Aantoonbare ervaring in het zelfstandig uitvoeren van Lean & Lean Six Sigma projecten.
• Gedegen kennis van en gedrevenheid in verandermanagement.
• Je bent volledig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Lean & Lean Six Sigma en blijft jezelf continu ontwikkelen.
• Je bent gedreven, gestructureerd, leergierig en echte motivator voor anderen.
Het is echt van belang dat je meerdere verbeter trajecten hebt gedaan, dat je het echt zelfstandig kan oppakken maar ook iedereen met je mee kan krijgen. Goed stakeholder management is ook echt belangrijk. De kandidaat moet Nederlands spreken.
Extra info:
• Minimaal een Lean black Belt-certificering
• Ten minste 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 2 jaar bij technisch georiënteerde bedrijven
• Handson!
• Verbaal sterk zijn
• Je moet voor een groep kunnen staan
• Je moet op mensen kunnen afstappen
• Nederlandstalig
Mocht je graag willen aanbieden, lever dan de onderstaande gegevens aan:
- CV + motivatie, toegeschreven naar de opdracht (Word document)
- Géén zpp, enkel kandidaten die in dienst zijn
- Beschikbaarheid per week
- Per wanneer beschikbaar
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Cegeka Nederland B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Als Black Belt ben jij de expert in Continuous Improvement. Je begeleidt en adviseert onze teams bij hun ontwikkeling en groei, het optimaliseren van hun processen en verbeteren van de resultaten. Ben jij een gedreven professional met een passie voor verandermanagement en een scherp oog voor efficiëntie? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van ons dynamische team!
De afdeling waar deze functie binnen valt, LCE-Service Support, opereert vanuit het hart van Zoetermeer, en biedt de mogelijkheid om hybride te werken.
LCE Customer Service?
LCE helpt grootzakelijke klanten vooruit met het beste netwerk, geïntegreerde diensten en als duurzame partner. Dat is in de kern waar we voor staan. Vanuit de afdeling LCE Customer Service hebben we dagelijks contact met onze grootzakelijke klanten om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en waarde te creëren.
De proposities ‘Connected Employee’ en ‘Connected Organization’ zijn de basis van onze LCE dienstverlening. Hierbij speelt LCE Service een cruciale rol, omdat we het eerste persoonlijke contact voor de klant zijn. Een goede relatie met onze klanten is essentieel: wie de relatie heeft, heeft de toekomst. Wanneer we in staat zijn om het contact uitstekend te laten verlopen, zorgt dat voor een positieve ervaring en klanttevredenheid, wat op zijn beurt weer leidt tot klantbehoud. Het helpt KPN ook om ons te onderscheiden van onze concurrenten en bij het aantrekken van nieuwe klanten. We zien dat klanten steeds meer van onze klantenservice verwachten: een gepersonaliseerde benadering, in staat zijn de klant bij te staan bij complexe vraagstukken én dat we ze op de hoogte houden van nieuwe diensten of upgrades.
De missie van LCE is het bieden van een “Best in Class” klantbeleving. Dat betekent dat we de behoefte en verwachtingen van onze klanten begrijpen en herkennen. Onze benadering is pro-actief en digital first waarbij de MijnKPN Zakelijk portal vanuit onze serviceformule leidend is. We streven naar een best in class klantbeleving vanuit klantperspectief.
We bieden een persoonlijke service; digitaal als het kan en in gesprek met een medewerker indien nodig. De interactie die wij met onze klanten hebben voegt waarde toe, zowel voor de klant als voor KPN. We geven het juiste advies en gaan in op de kansen die we zien vanuit relevantie waardoor klanten bij ons blijven. Een first time right oplossend vermogen is daarbij van essentieel belang. We bedoelen daarmee dat onze medewerkers in staat zijn om klanten in 1 keer effectief te helpen.
Jouw werkzaamheden binnen deze missie
Als Black Belt ben je verantwoordelijk voor:
• Je voert verbeterprojecten uit op basis van Lean & Lean Six Sigma, en begeleidt de uitrol van best practices.
• Als expert in Continuous Improvement stuur en adviseer je teams bij hun ontwikkeling en groei.
• Je schakelt moeiteloos tussen verschillende niveaus binnen de organisatie, van directie tot operatie en van serviceafdelingen tot grote projecten.
• Je onderhoudt nauw contact met je collega’s op het gebied van Continuous Improvement, CI-ambassadeurs en proceseigenaren.
• Je formuleert heldere doelen en maakt een gedetailleerde planning. Gedurende de uitvoering van het project faciliteer je het team en fungeer je als inspirator op het gebied van Lean & Lean Six Sigma en procesoptimalisatie en resultaatverbetering.
Wie zoeken wij?
• Een enthousiaste professional met een afgeronde hbo-opleiding in bestuurs- of (technische)bedrijfskunde.
• Minimaal een Lean black Belt-certificering en ten minste 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 2 jaar bij technisch georiënteerde bedrijven.
• Aantoonbare ervaring in het zelfstandig uitvoeren van Lean & Lean Six Sigma projecten.
• Gedegen kennis van en gedrevenheid in verandermanagement.
• Je bent volledig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Lean & Lean Six Sigma en blijft jezelf continu ontwikkelen.
• Je bent gedreven, gestructureerd, leergierig en echte motivator voor anderen.
Het is echt van belang dat je meerdere verbeter trajecten hebt gedaan, dat je het echt zelfstandig kan oppakken maar ook iedereen met je mee kan krijgen. Goed stakeholder management is ook echt belangrijk. De kandidaat moet Nederlands spreken.
Extra info:
• Minimaal een Lean black Belt-certificering
• Ten minste 5 jaar relevante werkervaring, waarvan minimaal 2 jaar bij technisch georiënteerde bedrijven
• Handson!
• Verbaal sterk zijn
• Je moet voor een groep kunnen staan
• Je moet op mensen kunnen afstappen
• Nederlandstalig
Mocht je graag willen aanbieden, lever dan de onderstaande gegevens aan:
- CV + motivatie, toegeschreven naar de opdracht (Word document)
- Géén zpp, enkel kandidaten die in dienst zijn
- Beschikbaarheid per week
- Per wanneer beschikbaar
De recruiter
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.