Opdrachten

Cegeka Nederland B.V. Change Coördinator

Change Coördinator

Info

Functie

Change Coördinator

Locatie

Nader te bepalen

Uren per week

37 uren per week

Looptijd

28.09.2023 - 28.12.2023

Opdrachtnummer

143520

Sluitingsdatum

date-icon04.09.2023 clock-icon17:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Change Coördinator Integration Strategic Accounts Service Transition
Wie zijn wij? De afdeling SA Service Transition is verantwoordelijk voor het betrouwbaar, veilig en efficiënt integreren en realiseren van alle klantvragen. We realiseren een soepele overgang naar een nieuwe of vernieuwde integrale dienstverlening voor ABN AMRO, NS, Rijkswaterstaat en UWV door middel van het snel en succesvol doorvoeren van changes en het begeleiden van projecten. Vanuit Strategic Accounts zorgen we met onze gedreven professionals en ICT-diensten dat de vitale infrastructuur in Nederland veilig en beschikbaar is en we deze samen met onze klanten en service providers blijvend innoveren en verbeteren.De voornaamste taken en verantwoordelijkheden bestaan uit;

  • Vertalen van wijzigingsverzoeken of functionele wensen van de klant naar een goedgekeurde wijzigingsopdracht;
  • Zorgdragen voor de tijdige en kwalitatieve uitvoering van alle technische wijzigingen;
  • Onderhouden van klantcontact rondom het change management proces en individuele changes;
  • Afstemmen van het change proces met interne en externe partijen af en zorgdragen voor een goede flow door de keten;
  • Integraal bewaken van de uitvoering en kwaliteit van het changeproces;
  • Continue verbeteren van de uitvoering en kwaliteit van het changeproces.

De kandidaat die wij zoeken beschikt over:

  • Relevante werkervaring op HBO werk- en denkniveau
  • Kennis van en ervaring in de ITIL-processen is een pré
  • Affiniteit met techniek
  • Klant-, service- en resultaatgerichtheid
  • Excellente teamwork-mentaliteit
  • Denken in kansen en daadkracht in doen, waarbij pro activiteit en continue verbeteren centraal staat
  • Kennis van ServiceNow (Groen) is een grote pré
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

De volgende competenties zijn voor ons belangrijk;

  • Teamplayer
  • Stakeholdermanagement
  • Hands on mentaliteit
  • Nauwkeurig
  • Communicatief vaardig in woord en geschrift

Wat krijg je er voor terug?

  • Een leuke werkomgeving; een dynamisch team, cultuur gericht op transparantie, fun en resultaat
  • Uitdagend werk met veel impact voor de samenleving; je werkt dagelijks voor één van de grootste klanten van KPN en zorgt ervoor dat wij voor hen de beste dienstverlener worden
  • Wij ondersteunen Het nieuwe werken

Overig

  • Wij staan open voor starters op de arbeidsmarkt.
  • Wij achten gezien het operationele karakter van de rol deze functie niet geschikt voor ZZP'ers
  • Een VOG-aanvraag en screening vanuit de klanten is onderdeel van de onboardingsprocedure.


Competenties

  • Teamplayer
  • Stakeholdermanagement
  • Hands-on mentaliteit
  • Aanvullende Informatie
    Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Cegeka Nederland B.V.

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving
    Change Coördinator Integration Strategic Accounts Service Transition
    Wie zijn wij? De afdeling SA Service Transition is verantwoordelijk voor het betrouwbaar, veilig en efficiënt integreren en realiseren van alle klantvragen. We realiseren een soepele overgang naar een nieuwe of vernieuwde integrale dienstverlening voor ABN AMRO, NS, Rijkswaterstaat en UWV door middel van het snel en succesvol doorvoeren van changes en het begeleiden van projecten. Vanuit Strategic Accounts zorgen we met onze gedreven professionals en ICT-diensten dat de vitale infrastructuur in Nederland veilig en beschikbaar is en we deze samen met onze klanten en service providers blijvend innoveren en verbeteren.De voornaamste taken en verantwoordelijkheden bestaan uit;

    • Vertalen van wijzigingsverzoeken of functionele wensen van de klant naar een goedgekeurde wijzigingsopdracht;
    • Zorgdragen voor de tijdige en kwalitatieve uitvoering van alle technische wijzigingen;
    • Onderhouden van klantcontact rondom het change management proces en individuele changes;
    • Afstemmen van het change proces met interne en externe partijen af en zorgdragen voor een goede flow door de keten;
    • Integraal bewaken van de uitvoering en kwaliteit van het changeproces;
    • Continue verbeteren van de uitvoering en kwaliteit van het changeproces.

    De kandidaat die wij zoeken beschikt over:

    • Relevante werkervaring op HBO werk- en denkniveau
    • Kennis van en ervaring in de ITIL-processen is een pré
    • Affiniteit met techniek
    • Klant-, service- en resultaatgerichtheid
    • Excellente teamwork-mentaliteit
    • Denken in kansen en daadkracht in doen, waarbij pro activiteit en continue verbeteren centraal staat
    • Kennis van ServiceNow (Groen) is een grote pré
    • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

    De volgende competenties zijn voor ons belangrijk;

    • Teamplayer
    • Stakeholdermanagement
    • Hands on mentaliteit
    • Nauwkeurig
    • Communicatief vaardig in woord en geschrift

    Wat krijg je er voor terug?

    • Een leuke werkomgeving; een dynamisch team, cultuur gericht op transparantie, fun en resultaat
    • Uitdagend werk met veel impact voor de samenleving; je werkt dagelijks voor één van de grootste klanten van KPN en zorgt ervoor dat wij voor hen de beste dienstverlener worden
    • Wij ondersteunen Het nieuwe werken

    Overig

    • Wij staan open voor starters op de arbeidsmarkt.
    • Wij achten gezien het operationele karakter van de rol deze functie niet geschikt voor ZZP'ers
    • Een VOG-aanvraag en screening vanuit de klanten is onderdeel van de onboardingsprocedure.


    Competenties

  • Teamplayer
  • Stakeholdermanagement
  • Hands-on mentaliteit
  • Aanvullende Informatie
    Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.


    De recruiter

    Tiffany Grondman

    YellowFriday

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

    Yellow Friday
    Privacy overzicht

    Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

    Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

    Meer informatie over ons privacybeleid.

    Meer informatie over ons cookiebeleid.