Opdrachten

Cegeka Nederland B.V. Dienstenbeheerders SQC

Dienstenbeheerders SQC

Info

Functie

Dienstenbeheerders SQC

Locatie

Hilversum

Uren per week

37 uren per week

Looptijd

30.06.2023 - 30.12.2023

Opdrachtnummer

137898

Sluitingsdatum

date-icon07.06.2023 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
SQC is het Quality & Control centrum van KPN en zorgt ervoor dat 24/7, samen met onze operationele organisaties, de KPN klanten een beschikbaarheid ervaren van alle KPN diensten met de gewenste kwaliteit. Het SQC doet dit door het monitoren van onze kritische netwerken en diensten. Daarnaast nemen we de regie en controle over “grote” incidenten en changes voor alle KPN klanten, inclusief deelnemingen.
Het SQC communiceert, waar mogelijk, proactief zowel intern als extern over de incidenten en changes. Het SQC werkt samen met geheel TDO toe naar E2E ketenmonitoring en E2E keten processen. Netwerk Stabiliteit en One Assurance Tooling en automatisering zijn key topics van het SQC Strategische plan 2022-2023.
SQC is een zelfstandige organisatie binnen TDO en verantwoordelijk voor het ondersteunen van enerzijds alle operationele afdelingen binnen de TDO organisatie en anderzijds de organisatie onderdelen KPN.

Dienstenbeheerder SQC

Wil jij opereren in het ‘kloppend’ hart van KPN? Ben jij die belangrijke schakel die klantonderbrekingen minimaliseert? Ben jij graag in control? Het SQC zoekt meerdere dienstenbeheerders.

Als spin in het web en belangrijke schakel van de TDO organisatie, zijn de verschillende NOC-teams het teamverantwoordelijk voor het bewaken op verstoringen en de impact- en domeinbepaling. De teams communiceren over de impact en stuurt herstel aan. Daarnaast begeleidt men changes in de infrastructuur met name in avond en nacht.

Als Dienstenbeheerder ben je verantwoordelijk voor minimaliseren (dan wel voorkomen) van de klantimpact als gevolg van (mogelijke) technische problemen en als gevolg van geplande werkzaamheden in de dienstverlening aan klanten. Bij dienstverstoringen zorg je voor snelle communicatie van de verstoring naar het Be-Alert team, Je verzorgt domeinbepaling (voor bepalen van oorzaak van verstoring en de oplospartij), en bepaalt de classificatie van dienst- en klantimpact. Je hebt hierbij nauw contact met diverse interne / externe oplospartijen.
Wat zijn je verantwoordelijkheden?
•    L1 alarm bewaking / klantklachtafhandeling van alarmen op verschillende netwerken/domeinen
•    Herstelwerkzaamheden als gevolg van de alarmen (L1 taken), herstelwerkzaamheden op kabel / fibers/ mobiele sites
•    Analyse naar aanleiding van klantklachten en alarmen
•    Aansturen van L2 en of derde partijen om een oplossing aan te sturen
•    Input / begeleiding bij de uitvoer van (kabel) changes.
•    Aandragen van verbeterkansen aan de teamleider of LT

Welke kwalificaties heb je?
•    Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau met een technische achtergrond
•    Ervaring en affiniteit met technisch beheer van netwerken (L1 of L2)
•    Kennis van infrastructuur telecom en diensten
•    Kennis van methodisch beheer /ITIL V3
•    Beheersing van de Engelse taal (vooral technisch Engels)
•    Je denkt en redeneert vanuit klant-perspectief
•    Je bent resultaatgericht, werkt consciëntieus en gedisciplineerd, kunt goed anticiperen en zoekt zowel in niet stressgevoelige situaties als in stressgevoelige

Extra info:
•    Bewaking van de netwerken
•    Zoeken versterking binnen het team
•    Storingen zo snel mogelijk kunnen verhelpen
•    24-uurs afdeling. Ruilen met shift is mogelijk onderling


Aanbieden?
Mocht je graag willen aanbieden, lever dan de onderstaande gegevens aan:
- CV + motivatie, toegeschreven naar de opdracht (Word document)
- Beschikbaarheid per week
- Per wanneer beschikbaar
- Tarief
- Alle voorletters
- Eerste voornaam volgens paspoort
- Achternaam
- Geboortedatum
- E-mailadres kandidaat





Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Cegeka Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
SQC is het Quality & Control centrum van KPN en zorgt ervoor dat 24/7, samen met onze operationele organisaties, de KPN klanten een beschikbaarheid ervaren van alle KPN diensten met de gewenste kwaliteit. Het SQC doet dit door het monitoren van onze kritische netwerken en diensten. Daarnaast nemen we de regie en controle over “grote” incidenten en changes voor alle KPN klanten, inclusief deelnemingen.
Het SQC communiceert, waar mogelijk, proactief zowel intern als extern over de incidenten en changes. Het SQC werkt samen met geheel TDO toe naar E2E ketenmonitoring en E2E keten processen. Netwerk Stabiliteit en One Assurance Tooling en automatisering zijn key topics van het SQC Strategische plan 2022-2023.
SQC is een zelfstandige organisatie binnen TDO en verantwoordelijk voor het ondersteunen van enerzijds alle operationele afdelingen binnen de TDO organisatie en anderzijds de organisatie onderdelen KPN.

Dienstenbeheerder SQC

Wil jij opereren in het ‘kloppend’ hart van KPN? Ben jij die belangrijke schakel die klantonderbrekingen minimaliseert? Ben jij graag in control? Het SQC zoekt meerdere dienstenbeheerders.

Als spin in het web en belangrijke schakel van de TDO organisatie, zijn de verschillende NOC-teams het teamverantwoordelijk voor het bewaken op verstoringen en de impact- en domeinbepaling. De teams communiceren over de impact en stuurt herstel aan. Daarnaast begeleidt men changes in de infrastructuur met name in avond en nacht.

Als Dienstenbeheerder ben je verantwoordelijk voor minimaliseren (dan wel voorkomen) van de klantimpact als gevolg van (mogelijke) technische problemen en als gevolg van geplande werkzaamheden in de dienstverlening aan klanten. Bij dienstverstoringen zorg je voor snelle communicatie van de verstoring naar het Be-Alert team, Je verzorgt domeinbepaling (voor bepalen van oorzaak van verstoring en de oplospartij), en bepaalt de classificatie van dienst- en klantimpact. Je hebt hierbij nauw contact met diverse interne / externe oplospartijen.
Wat zijn je verantwoordelijkheden?
•    L1 alarm bewaking / klantklachtafhandeling van alarmen op verschillende netwerken/domeinen
•    Herstelwerkzaamheden als gevolg van de alarmen (L1 taken), herstelwerkzaamheden op kabel / fibers/ mobiele sites
•    Analyse naar aanleiding van klantklachten en alarmen
•    Aansturen van L2 en of derde partijen om een oplossing aan te sturen
•    Input / begeleiding bij de uitvoer van (kabel) changes.
•    Aandragen van verbeterkansen aan de teamleider of LT

Welke kwalificaties heb je?
•    Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau met een technische achtergrond
•    Ervaring en affiniteit met technisch beheer van netwerken (L1 of L2)
•    Kennis van infrastructuur telecom en diensten
•    Kennis van methodisch beheer /ITIL V3
•    Beheersing van de Engelse taal (vooral technisch Engels)
•    Je denkt en redeneert vanuit klant-perspectief
•    Je bent resultaatgericht, werkt consciëntieus en gedisciplineerd, kunt goed anticiperen en zoekt zowel in niet stressgevoelige situaties als in stressgevoelige

Extra info:
•    Bewaking van de netwerken
•    Zoeken versterking binnen het team
•    Storingen zo snel mogelijk kunnen verhelpen
•    24-uurs afdeling. Ruilen met shift is mogelijk onderling


Aanbieden?
Mocht je graag willen aanbieden, lever dan de onderstaande gegevens aan:
- CV + motivatie, toegeschreven naar de opdracht (Word document)
- Beschikbaarheid per week
- Per wanneer beschikbaar
- Tarief
- Alle voorletters
- Eerste voornaam volgens paspoort
- Achternaam
- Geboortedatum
- E-mailadres kandidaat





De recruiter

Roy Udo

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.