Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. Functioneel Beheerder - EZK

Functioneel Beheerder - EZK

Info

Functie

Functioneel Beheerder - EZK

Locatie

Zwolle

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

10.08.2025 - 30.07.2026

Opdrachtnummer

237678

Sluitingsdatum

date-icon16.07.2025 clock-icon16:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn

Wij zoeken een functioneel beheerder die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders en goed kan werken in teamverband. Binnen de directie IV, afdeling Bouwen, Testen & Functioneel Beheer, Kennisteam Functioneel Beheer zoeken we een functioneel beheerder voor het eLoket die formulieren voor o.a. het aanvragen van subsidies ontwerpt, test én beheert. Je bent de spin in het web tussen de business, applicatiebeheerders en ontwikkelaars. Overzicht houden, proactief plannen en organiseren, prioriteiten stellen en in de dynamiek kunnen schakelen zijn dan belangrijk. Een stevige en stressbestendige persoonlijkheid met uitstekende communicatievaardigheden en die over de nodige organisatiesensitiviteit en tact beschikt. De werkzaamheden omvatten:

  • Analyseren gebruikerswensen en regelingsteksten en daarvan een beknopt FO maken voor de aanvraagformulieren.
  • Functionele instandhouding en continuïteit van de applicatie waarborgen en hiervoor ook durven te staan.
  • Pro-actief contact onderhouden met de interne gebruikers in de lijnafdelingen, met Dictu en met de externe ontwikkelaar.
  • Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen.
  • Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen en voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
  • Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen.
  • Leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling de applicatie en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen.
  • Opstellen van een testplan en testgevallen, uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT) en opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen.

Achtergrond opdracht
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl) voert opdrachten uit voor diverse opdrachtgevers en is verantwoordelijk voor het beheer en door ontwikkelen van deze omgevingen. Dit is een continu proces. Er is veel afstemming nodig met de lijnafdelingen, met de technisch applicatiebeheerders en met onze externe ontwikkelaar van het pakket. Je beschrijft je aanpassingen aan formulieren in (functionele) ontwerpen, test je de aanpassingen en begeleid je de in productiename ervan. Eenvoudige aanpassingen voer jij zelf uit.

Eisen

  • Business Information Management Foundation, Bisl of aantoonbare kennis daarvan.
  • Ervaring in informatie analyse en FO maken.
  • XML en/of HTML, JS, SQL Gegevensmodellering, Oracle; databases en SQL Foundation Testen Foundation.
  • In bezit van HBO-diploma of aantoonbare werkervaring op HBO niveau in een relevante IV of ICT richting.
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie als functioneel beheerder of analist in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.

Wensen

  • Pré: Kennis en ervaring met Agile werkwijze
  • Pré: Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties.
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk en Jira);
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next

Competenties

  • Verbijzondering competenties:
  • analytisch
  • klantgericht
  • pragmatisch
  • helder communiceren en toont hier initiatief in
  • zelfstandig kunnen werken
  • maakt zich materie snel eigen
  • resultaatgericht

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn

Wij zoeken een functioneel beheerder die eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren en structureren van de werkzaamheden binnen de gegeven kaders en goed kan werken in teamverband. Binnen de directie IV, afdeling Bouwen, Testen & Functioneel Beheer, Kennisteam Functioneel Beheer zoeken we een functioneel beheerder voor het eLoket die formulieren voor o.a. het aanvragen van subsidies ontwerpt, test én beheert. Je bent de spin in het web tussen de business, applicatiebeheerders en ontwikkelaars. Overzicht houden, proactief plannen en organiseren, prioriteiten stellen en in de dynamiek kunnen schakelen zijn dan belangrijk. Een stevige en stressbestendige persoonlijkheid met uitstekende communicatievaardigheden en die over de nodige organisatiesensitiviteit en tact beschikt. De werkzaamheden omvatten:

  • Analyseren gebruikerswensen en regelingsteksten en daarvan een beknopt FO maken voor de aanvraagformulieren.
  • Functionele instandhouding en continuïteit van de applicatie waarborgen en hiervoor ook durven te staan.
  • Pro-actief contact onderhouden met de interne gebruikers in de lijnafdelingen, met Dictu en met de externe ontwikkelaar.
  • Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen.
  • Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen en voortgangsbewaking van openstaande meldingen.
  • Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen.
  • Leveren van een bijdrage aan de ontwikkeling de applicatie en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen.
  • Opstellen van een testplan en testgevallen, uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT) en opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen.

Achtergrond opdracht
De Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO.nl) voert opdrachten uit voor diverse opdrachtgevers en is verantwoordelijk voor het beheer en door ontwikkelen van deze omgevingen. Dit is een continu proces. Er is veel afstemming nodig met de lijnafdelingen, met de technisch applicatiebeheerders en met onze externe ontwikkelaar van het pakket. Je beschrijft je aanpassingen aan formulieren in (functionele) ontwerpen, test je de aanpassingen en begeleid je de in productiename ervan. Eenvoudige aanpassingen voer jij zelf uit.

Eisen

  • Business Information Management Foundation, Bisl of aantoonbare kennis daarvan.
  • Ervaring in informatie analyse en FO maken.
  • XML en/of HTML, JS, SQL Gegevensmodellering, Oracle; databases en SQL Foundation Testen Foundation.
  • In bezit van HBO-diploma of aantoonbare werkervaring op HBO niveau in een relevante IV of ICT richting.
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie als functioneel beheerder of analist in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers.

Wensen

  • Pré: Kennis en ervaring met Agile werkwijze
  • Pré: Kennis van de AVG wet- en regelgeving, Ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties.
  • Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk en Jira);
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next

Competenties

  • Verbijzondering competenties:
  • analytisch
  • klantgericht
  • pragmatisch
  • helder communiceren en toont hier initiatief in
  • zelfstandig kunnen werken
  • maakt zich materie snel eigen
  • resultaatgericht

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


De recruiter

Daphne Blankert

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.