Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. ICT Helpdesk medewerker - EZK

ICT Helpdesk medewerker - EZK

Info

Functie

ICT Helpdesk medewerker - EZK

Locatie

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

05.10.2025 - 02.04.2026

Opdrachtnummer

243991

Sluitingsdatum

date-icon29.09.2025 clock-icon12:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn.

Inrichten en uitrol van ca. 600 nieuwe laptops, uitgave, inname en inrichten devices (laptops, iPhones en iPads), Mobile Device Management (MobileIron & Intune), ondersteuning bieden bij AV middelen, in- en uitdienst procedure, meldingen registreren, verwerken en afhandelen in TOPdesk en telefonische en balie gebruikersondersteuning.

Achtergrond opdracht
De komende periode staan er voor de ICT Helpdesk een aantal grote projecten op de planning waardoor extra capaciteit en kennis nodig zijn om deze te realiseren. De tijdelijke versterking zal taken uitvoeren op de Helpdesk zodat de vaste mensen in projecten kunnen deelnemen en opleidingen kunnen volgen.

Eisen

  • Afgeronde MBO 4 opleiding in een relevante richting
  • Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron voor Apple en Windows devices
  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Aantoonbare ervaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk

Wensen

  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11 (certificering voor MD-102T00 : Microsoft 365 Endpoint Administrator is een pré)
  • Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers
  • Aantoonbare ervaring met video conferencen met Webex en MS Teams

Competenties

  • klantvriendelijke houding
  • ervaring met het begeleiden van gebruikers

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn.

Inrichten en uitrol van ca. 600 nieuwe laptops, uitgave, inname en inrichten devices (laptops, iPhones en iPads), Mobile Device Management (MobileIron & Intune), ondersteuning bieden bij AV middelen, in- en uitdienst procedure, meldingen registreren, verwerken en afhandelen in TOPdesk en telefonische en balie gebruikersondersteuning.

Achtergrond opdracht
De komende periode staan er voor de ICT Helpdesk een aantal grote projecten op de planning waardoor extra capaciteit en kennis nodig zijn om deze te realiseren. De tijdelijke versterking zal taken uitvoeren op de Helpdesk zodat de vaste mensen in projecten kunnen deelnemen en opleidingen kunnen volgen.

Eisen

  • Afgeronde MBO 4 opleiding in een relevante richting
  • Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron voor Apple en Windows devices
  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11
  • Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie
  • Aantoonbare ervaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk

Wensen

  • Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11 (certificering voor MD-102T00 : Microsoft 365 Endpoint Administrator is een pré)
  • Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron
  • Aantoonbare ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers
  • Aantoonbare ervaring met video conferencen met Webex en MS Teams

Competenties

  • klantvriendelijke houding
  • ervaring met het begeleiden van gebruikers

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


De recruiter

Daphne Blankert

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.