Opdrachten
ICT Helpdesk medewerker - EZK
Info
Functie
ICT Helpdesk medewerker - EZKLocatie
Uren per week
40 uren per weekLooptijd
05.10.2025 - 02.04.2026Opdrachtnummer
243991Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn.
Inrichten en uitrol van ca. 600 nieuwe laptops, uitgave, inname en inrichten devices (laptops, iPhones en iPads), Mobile Device Management (MobileIron & Intune), ondersteuning bieden bij AV middelen, in- en uitdienst procedure, meldingen registreren, verwerken en afhandelen in TOPdesk en telefonische en balie gebruikersondersteuning.
Achtergrond opdracht
De komende periode staan er voor de ICT Helpdesk een aantal grote projecten op de planning waardoor extra capaciteit en kennis nodig zijn om deze te realiseren. De tijdelijke versterking zal taken uitvoeren op de Helpdesk zodat de vaste mensen in projecten kunnen deelnemen en opleidingen kunnen volgen.
Eisen
- Afgeronde MBO 4 opleiding in een relevante richting
- Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron voor Apple en Windows devices
- Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11
- Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie
- Aantoonbare ervaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk
Wensen
- Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11 (certificering voor MD-102T00 : Microsoft 365 Endpoint Administrator is een pré)
- Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron
- Aantoonbare ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers
- Aantoonbare ervaring met video conferencen met Webex en MS Teams
Competenties
- klantvriendelijke houding
- ervaring met het begeleiden van gebruikers
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Sogeti Nederland B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn.
Inrichten en uitrol van ca. 600 nieuwe laptops, uitgave, inname en inrichten devices (laptops, iPhones en iPads), Mobile Device Management (MobileIron & Intune), ondersteuning bieden bij AV middelen, in- en uitdienst procedure, meldingen registreren, verwerken en afhandelen in TOPdesk en telefonische en balie gebruikersondersteuning.
Achtergrond opdracht
De komende periode staan er voor de ICT Helpdesk een aantal grote projecten op de planning waardoor extra capaciteit en kennis nodig zijn om deze te realiseren. De tijdelijke versterking zal taken uitvoeren op de Helpdesk zodat de vaste mensen in projecten kunnen deelnemen en opleidingen kunnen volgen.
Eisen
- Afgeronde MBO 4 opleiding in een relevante richting
- Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron voor Apple en Windows devices
- Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11
- Aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie
- Aantoonbare ervaring met helpdeskregistratiesystemen zoals TOPdesk
Wensen
- Aanvullende cursussen gevolgd op het gebied van Microsoft Office365/ Windows 11 (certificering voor MD-102T00 : Microsoft 365 Endpoint Administrator is een pré)
- Aantoonbare ervaring met Mobile Device Management (MDM) zoals Microsoft Intune of Ivanti MobileIron
- Aantoonbare ervaring met het opstellen van handleidingen en instructies voor gebruikers
- Aantoonbare ervaring met video conferencen met Webex en MS Teams
Competenties
- klantvriendelijke houding
- ervaring met het begeleiden van gebruikers
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.