Opdrachten
                        Sogeti Nederland B.V.
                        medewerker ICT Servicedesk- Staatsbosbeheer
                    
                medewerker ICT Servicedesk- Staatsbosbeheer
Info
Functie
medewerker ICT Servicedesk- StaatsbosbeheerLocatie
AmersfoortUren per week
36 uren per weekLooptijd
30.04.2024 - 03.01.2025Opdrachtnummer
157125Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
                                        Staatsbosbeheer beheert het groene erfgoed van Nederland; 270.000 hectare natuur die we beschermen, die je kunt beleven en die we samen met en voor anderen duurzaam benutten. 
Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
 Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
 Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
 Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
 Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
 Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
 Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
 Aanmelden van incidenten bij leveranciers
 Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
 Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
 Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
 Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
 Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
 ITIL foundation
 Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
 Kan zelfstandig werken
 Spreekt en schrijft correct Nederlands
 Geduldig en vriendelijk
 Proactief
 Nauwkeurig
Aandachtspunten
 Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
 Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
                                    
                                Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
 Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
 Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
 Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
 Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
 Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
 Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
 Aanmelden van incidenten bij leveranciers
 Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
 Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
 Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
 Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
 Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
 ITIL foundation
 Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
 Kan zelfstandig werken
 Spreekt en schrijft correct Nederlands
 Geduldig en vriendelijk
 Proactief
 Nauwkeurig
Aandachtspunten
 Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
 Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Sogeti Nederland B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
                                            Staatsbosbeheer beheert het groene erfgoed van Nederland; 270.000 hectare natuur die we beschermen, die je kunt beleven en die we samen met en voor anderen duurzaam benutten. 
Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
 Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
 Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
 Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
 Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
 Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
 Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
 Aanmelden van incidenten bij leveranciers
 Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
 Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
 Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
 Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
 Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
 ITIL foundation
 Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
 Kan zelfstandig werken
 Spreekt en schrijft correct Nederlands
 Geduldig en vriendelijk
 Proactief
 Nauwkeurig
Aandachtspunten
 Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
 Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
                                        
                                    Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
 Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
 Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
 Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
 Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
 Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
 Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
 Aanmelden van incidenten bij leveranciers
 Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
 Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
 Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
 Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
 Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
 ITIL foundation
 Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
 Kan zelfstandig werken
 Spreekt en schrijft correct Nederlands
 Geduldig en vriendelijk
 Proactief
 Nauwkeurig
Aandachtspunten
 Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
 Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
De recruiter
                                                Tiffany Grondman
                                                
                                        YellowFriday
 
        Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.