Opdrachten
Sogeti Nederland B.V.
medewerker ICT Servicedesk- Staatsbosbeheer
medewerker ICT Servicedesk- Staatsbosbeheer
Info
Functie
medewerker ICT Servicedesk- StaatsbosbeheerLocatie
AmersfoortUren per week
36 uren per weekLooptijd
30.04.2024 - 03.01.2025Opdrachtnummer
157125Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Staatsbosbeheer beheert het groene erfgoed van Nederland; 270.000 hectare natuur die we beschermen, die je kunt beleven en die we samen met en voor anderen duurzaam benutten.
Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
Aanmelden van incidenten bij leveranciers
Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
ITIL foundation
Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
Kan zelfstandig werken
Spreekt en schrijft correct Nederlands
Geduldig en vriendelijk
Proactief
Nauwkeurig
Aandachtspunten
Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
Aanmelden van incidenten bij leveranciers
Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
ITIL foundation
Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
Kan zelfstandig werken
Spreekt en schrijft correct Nederlands
Geduldig en vriendelijk
Proactief
Nauwkeurig
Aandachtspunten
Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Sogeti Nederland B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Staatsbosbeheer beheert het groene erfgoed van Nederland; 270.000 hectare natuur die we beschermen, die je kunt beleven en die we samen met en voor anderen duurzaam benutten.
Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
Aanmelden van incidenten bij leveranciers
Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
ITIL foundation
Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
Kan zelfstandig werken
Spreekt en schrijft correct Nederlands
Geduldig en vriendelijk
Proactief
Nauwkeurig
Aandachtspunten
Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
Context
De afdeling ICT is een afdeling binnen de directie Financiën & Bedrijfsvoering die zich bezighoudt met het aanbieden van ICT faciliteiten voor de gehele organisatie. Het betreft hierbij de ICT Servicedesk, Service-managment, ICT werkplekken en informatiesystemen. Daarnaast adviseren we de lijnorganisatie over de inzet van ICT en voeren vernieuwingsactiviteiten uit in de vorm van projecten.
Je gaat deel uitmaken van het team ICT Backoffice & Servicemanagement. Dit team bestaat uit ca. 15 medewerkers waaronder de ICT Servicedesk met 4 medewerkers. De ICT Servicedesk typeert zich als informeel, deskundig over een complexe ICT omgeving en gericht op de eindgebruikers.
Resultaten
Correct en vakkundig geholpen eindgebruikers van Staatsbosbeheer
Werkzaamheden
Hoofdtaken:
Het ondersteunen van gebruikers via e-mail en telefoon
Luisteren en doorvragen naar de melding van de klant
Classificeren van de melding en bepalen van de prioriteit
Contact houden met andere oplosgroepen over de status van de meldingen
Tussentijds informeren van de klant over de stand van zaken
Controleren of de geboden oplossing voldoet aan de verwachtingen van de klant
Aanmelden van incidenten bij leveranciers
Kennisbanken aanpassen aan de geleverde oplossingen
Bijhouden en verbeteren van procedures en werkinstructies
Opstellen en onderhouden van de gebruikers-documentatie
Beheren van gebruikers (aanmaken, muteren en verwijderen accounts) en autorisaties.
Functie eisen
Niveau: MBO
Ervaring:
Minimaal 5 jaar ervaring met gebruikersondersteuning in verschillende omgevingen
ITIL foundation
Kennis van Citrix, Windows 10, Office 365 en Mobile Device Management
Begrip van LAN en WAN, om collega’s op locatie te kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld patching.
Competenties
Kandidaat beschikt minimaal over de volgende competenties:
Kan zelfstandig werken
Spreekt en schrijft correct Nederlands
Geduldig en vriendelijk
Proactief
Nauwkeurig
Aandachtspunten
Een grote mate van zelfstandigheid en ondersteuning bieden in meer complexe omgevingen is gewenst. Het is een klein team wat grotendeels zelfstandig opereert. De collega moet snel ingewerkt kunnen worden, werk zien, technisch inzicht hebben en een bijdrage leveren aan een goede dienstverlening aan de klant.
Bij de aanbieding graag de vakanties en eventueel niet beschikbaarheidsdagen doorgeven.
De recruiter
Tiffany Grondman
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.