Opdrachten
Medewerker Servicedesk - Dictu
Info
Functie
Medewerker Servicedesk - DictuLocatie
AssenUren per week
40 uren per weekLooptijd
02.12.2024 - 29.05.2025Opdrachtnummer
216260Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding Dictu is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar Dictu toe één aanbieder zijn.
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling Aanmaken gebruikersaccounts via tooling Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig Voortgangsbewaking van openstaande meldingen Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie van Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 19.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.
Eisen
- Maximale reistijd 1 uur
- 40 uur per week beschikbaar
Wensen
- ITIL V3/4
- Ervaring met Topdesk is een pré
- Ervaring met MacOS besturingssysteem
- Werkervaring bij de overheid
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Sogeti Nederland B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding Dictu is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar Dictu toe één aanbieder zijn.
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling Aanmaken gebruikersaccounts via tooling Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig Voortgangsbewaking van openstaande meldingen Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie van Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 19.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.
Eisen
- Maximale reistijd 1 uur
- 40 uur per week beschikbaar
Wensen
- ITIL V3/4
- Ervaring met Topdesk is een pré
- Ervaring met MacOS besturingssysteem
- Werkervaring bij de overheid
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.
De recruiter
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.