Opdrachten
Medewerker Servicedesk B (Schaal 7- DICTU ( YFSGT001865 )
Info
Functie
Medewerker Servicedesk B (Schaal 7- DICTU ( YFSGT001865 )Locatie
Uren per week
36 uren per weekLooptijd
29.09.2025 - 30.03.2026Opdrachtnummer
242872Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG).
Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers.
Deze functie is op de back office.
Maximale reistijd 1 uur
Eisen
Wensen
- Ervaring met: TOPdesk
- MACOS besturingsysteem
- Citrix
- Windows 10/11
- Office 365
- App-v
- Microsoft/Oracle authenticator
- Intune
- Entra-id
- Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling.
- Registreren van binnenkomende wijzigingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesK
- Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling (BMC/DWP)
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig / tonen van eigen initiatief
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden
- (Snel kunnen schakelen tussen het digitale kennisniveau van gebruikers binnen de overheid
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Sogeti Nederland B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn
Achtergrond opdracht
Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG).
Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers.
Deze functie is op de back office.
Maximale reistijd 1 uur
Eisen
Wensen
- Ervaring met: TOPdesk
- MACOS besturingsysteem
- Citrix
- Windows 10/11
- Office 365
- App-v
- Microsoft/Oracle authenticator
- Intune
- Entra-id
- Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling.
- Registreren van binnenkomende wijzigingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesK
- Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling (BMC/DWP)
- Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
- Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
- Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
- Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
- Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
Competenties
- Flexibel
- Analytisch
- Zorgvuldig
- Zelfstandig / tonen van eigen initiatief
- Klantgericht
- Sociale en communicatieve vaardigheden
- (Snel kunnen schakelen tussen het digitale kennisniveau van gebruikers binnen de overheid
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.