Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. Medewerker Servicedesk B (Schaal 7- DICTU ( YFSGT001865 )

Medewerker Servicedesk B (Schaal 7- DICTU ( YFSGT001865 )

Info

Functie

Medewerker Servicedesk B (Schaal 7- DICTU ( YFSGT001865 )

Locatie

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

29.09.2025 - 30.03.2026

Opdrachtnummer

242872

Sluitingsdatum

date-icon05.09.2025 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning.
  • Indien mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
  • Achtergrond opdracht
    Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG).
    Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers.
    Deze functie is op de back office.
    Maximale reistijd 1 uur

    Eisen

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4)
  • Certificaat ITILV4
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT afgerond + 1 jaar werkervaring
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO 4 ICT afgerond + 0 6 jaar werkervaring
  • Maximale reistijd 1 uur 36 uur per week beschikbaar!
  • geen zzp-ers ivm DBA
  • Wensen

    • Ervaring met: TOPdesk
    • MACOS besturingsysteem
    • Citrix
    • Windows 10/11
    • Office 365
    • App-v
    • Microsoft/Oracle authenticator
    • Intune
    • Entra-id
    • Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling.
    • Registreren van binnenkomende wijzigingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesK
    • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling (BMC/DWP)
    • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
    • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
    • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
    • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
    • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen

    Competenties

    • Flexibel
    • Analytisch
    • Zorgvuldig
    • Zelfstandig / tonen van eigen initiatief
    • Klantgericht
    • Sociale en communicatieve vaardigheden
    • (Snel kunnen schakelen tussen het digitale kennisniveau van gebruikers binnen de overheid

    Aanvullende Informatie
    Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Sogeti Nederland B.V.

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving
    Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
    De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar EZ toe één aanbieder zijn

  • Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning.
  • Indien mogelijk de call direct op lossen.
  • Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk
  • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling
  • Aanmaken gebruikersaccounts via tooling
  • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
  • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
  • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
  • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
  • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen
  • Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen
  • Achtergrond opdracht
    Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie KODA (Kwaliteit, Ondersteunende Diensten en Advies) ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het Ministerie van Economische Zaken (EZ), het Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur (LVVN) en het Ministerie van Klimaat en Groene Groei (KGG).
    Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers.
    Deze functie is op de back office.
    Maximale reistijd 1 uur

    Eisen

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4)
  • Certificaat ITILV4
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT afgerond + 1 jaar werkervaring
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO 4 ICT afgerond + 0 6 jaar werkervaring
  • Maximale reistijd 1 uur 36 uur per week beschikbaar!
  • geen zzp-ers ivm DBA
  • Wensen

    • Ervaring met: TOPdesk
    • MACOS besturingsysteem
    • Citrix
    • Windows 10/11
    • Office 365
    • App-v
    • Microsoft/Oracle authenticator
    • Intune
    • Entra-id
    • Werkervaring bij een (semi) overheidsinstelling.
    • Registreren van binnenkomende wijzigingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesK
    • Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling (BMC/DWP)
    • Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren
    • Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig
    • Voortgangsbewaking van openstaande meldingen
    • Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding
    • Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen

    Competenties

    • Flexibel
    • Analytisch
    • Zorgvuldig
    • Zelfstandig / tonen van eigen initiatief
    • Klantgericht
    • Sociale en communicatieve vaardigheden
    • (Snel kunnen schakelen tussen het digitale kennisniveau van gebruikers binnen de overheid

    Aanvullende Informatie
    Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan EZK geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


    De recruiter

    Daphne Blankert

    YellowFriday

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

    Yellow Friday
    Privacy overzicht

    Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

    Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

    Meer informatie over ons privacybeleid.

    Meer informatie over ons cookiebeleid.