Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. PMO - Justid

PMO - Justid

Info

Functie

PMO - Justid

Locatie

Almelo

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.03.2023 - 31.08.2023

Opdrachtnummer

132840

Sluitingsdatum

date-icon21.03.2023 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

Via onze ICT voorzieningen voor de strafrecht- migratie en jeugdzorgketen stellen wij informatie als vingerafdrukken, strafverleden, detentie-informatie voor diverse instanties beschikbaar. Ons werk is te zorgen dat de juiste informatie beschikbaar komt op het juiste moment. Hiervoor worden systemen doorontwikkeld of worden nieuwe systemen ontwikkeld. Je kunt denken aan de projecten forensische tijdlijn of digitale meldplicht. Dit zijn allemaal projecten waarbij de projectondersteuner een onmisbare schakel is om projecten te stroomlijnen en bewaken. Binnen de Justitiële informatiedienst lopen gemiddeld 40 projecten en programma’s. Samen met je collega projectondersteuners zorg je ervoor dat de projectmanagers hun werk optimaal kunnen doen en dat het project op rolletjes loopt. 

Concreet komt dit neer op het uitvoeren van de volgende werkzaamheden:
Als projectondersteuner ondersteun je drie projectmanagers op diverse fronten. Hoe je takenpakket er precies uitziet verschilt per project. Duidelijk is wel dat je een variatie aan werkzaamheden uitvoert.
• Zorgen voor een efficiënte project organisatie, conform APM en besluitvormingsprocessen;
• Voortgangsbewaking door tijdig afwijkingen te signaleren;
• Financiën monitoren en facturen versturen;

Achtergrond opdracht

Vastleggen van gemaakte afspraken in de administratie, registreren van (nieuwe) klantvragen en het bewaken van het administratieve processen en deadline’s. Regelen en organiseren van facilitaire zaken voor de afdeling. Maakt afspraken en verzorgt verschillende correspondentie (mail, memo’s). Tot slot lever je ondersteuning bij het maken van presentaties en stelt korte berichten op ter publicatie op ons intranet.

Eisen

- In het bezit van of relevante ervaring met P3MO Foundation of IPMA-D (2 jaar)
- HBO werk- en denkniveau
- Ervaring in het ondersteunen van complexe ICT projecten. Net als werkervaring bij de Rijksoverheid. (2 jaar)
- Ervaring met Agile / scrum en het werken met Devops teams. (1 jaar)
- Een uitstekende beheersing van MS office. (2 jaar)

Wensen

Je bent initiatiefrijk, kunt prioriteiten stellen en schakelt snel tussen de verschillende taken/projecten zonder het overzicht te verliezen, ook als er onder tijdsdruk gewerkt moet worden. Plannen en organiseren zit in je genen.

Competenties

• Je kunt zowel individueel als in groepsverband werken;
• Stressbestendig;• Je voert je werkzaamheden nauwkeurig uit;
• Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
• Je kunt zelfstandig beslissingen nemen over je werkzaamheden;
• Je kunt je werkzaamheden goed plannen en organiseren;
• Je hebt oog voor de wensen van de teamleden;
• Je hebt affiniteit met automatisering en informatisering.

Aanvullende informatie

Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten.
Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan.
Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

Via onze ICT voorzieningen voor de strafrecht- migratie en jeugdzorgketen stellen wij informatie als vingerafdrukken, strafverleden, detentie-informatie voor diverse instanties beschikbaar. Ons werk is te zorgen dat de juiste informatie beschikbaar komt op het juiste moment. Hiervoor worden systemen doorontwikkeld of worden nieuwe systemen ontwikkeld. Je kunt denken aan de projecten forensische tijdlijn of digitale meldplicht. Dit zijn allemaal projecten waarbij de projectondersteuner een onmisbare schakel is om projecten te stroomlijnen en bewaken. Binnen de Justitiële informatiedienst lopen gemiddeld 40 projecten en programma’s. Samen met je collega projectondersteuners zorg je ervoor dat de projectmanagers hun werk optimaal kunnen doen en dat het project op rolletjes loopt. 

Concreet komt dit neer op het uitvoeren van de volgende werkzaamheden:
Als projectondersteuner ondersteun je drie projectmanagers op diverse fronten. Hoe je takenpakket er precies uitziet verschilt per project. Duidelijk is wel dat je een variatie aan werkzaamheden uitvoert.
• Zorgen voor een efficiënte project organisatie, conform APM en besluitvormingsprocessen;
• Voortgangsbewaking door tijdig afwijkingen te signaleren;
• Financiën monitoren en facturen versturen;

Achtergrond opdracht

Vastleggen van gemaakte afspraken in de administratie, registreren van (nieuwe) klantvragen en het bewaken van het administratieve processen en deadline’s. Regelen en organiseren van facilitaire zaken voor de afdeling. Maakt afspraken en verzorgt verschillende correspondentie (mail, memo’s). Tot slot lever je ondersteuning bij het maken van presentaties en stelt korte berichten op ter publicatie op ons intranet.

Eisen

- In het bezit van of relevante ervaring met P3MO Foundation of IPMA-D (2 jaar)
- HBO werk- en denkniveau
- Ervaring in het ondersteunen van complexe ICT projecten. Net als werkervaring bij de Rijksoverheid. (2 jaar)
- Ervaring met Agile / scrum en het werken met Devops teams. (1 jaar)
- Een uitstekende beheersing van MS office. (2 jaar)

Wensen

Je bent initiatiefrijk, kunt prioriteiten stellen en schakelt snel tussen de verschillende taken/projecten zonder het overzicht te verliezen, ook als er onder tijdsdruk gewerkt moet worden. Plannen en organiseren zit in je genen.

Competenties

• Je kunt zowel individueel als in groepsverband werken;
• Stressbestendig;• Je voert je werkzaamheden nauwkeurig uit;
• Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden;
• Je kunt zelfstandig beslissingen nemen over je werkzaamheden;
• Je kunt je werkzaamheden goed plannen en organiseren;
• Je hebt oog voor de wensen van de teamleden;
• Je hebt affiniteit met automatisering en informatisering.

Aanvullende informatie

Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten.
Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan.
Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.

De recruiter

Roy Udo

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.