Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding DUO Groningenis (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar DUO Groningen toe één aanbieder zijn.
ODC-Noord is op zoek naar een Service level manager om de afgesproken dienstverlening naar onze klanten te borgen. Jij bent de schakel tussen de afnemers en ODC-Noord. Je borgt de dienstverlening door te sturen op de vastgelegde afspraken zoals die beschreven zijn in de dienstverleningsdocumentatie (PDC, SLA, DAP, DFA, etc). Daarvoor heb je veel contacten met de afnemers, de interne teams en de leveranciers. Je zet je in voor verbetering van de dienstverlening stelt de afspraken bij waar nodig. Je rapporteert over de gemaakte afspraken en voorziet deze van een heldere analyse, zowel ten behoeve van de afnemers als ten behoeve van en het management van het ODC-Noord. Tevens zorg je voor de transparante, eenduidige en duidelijke facturatie naar de afnemers van onze diensten.
Achtergrond opdracht
Overheidsdatacenter Noord (ODC-Noord) is een dienstverlener van datacenterdiensten en clouddiensten voor de Rijksoverheid. ODC-Noord is gepositioneerd onder DUO maar is een zelfstandige dienstverlener van diensten aan meer de 40 organisaties binnen het Rijk. ODC-Noord is hiermee de cloud dienstverlener binnen de Rijksoverheid. Wij investeren in een efficiënte overheid. Vanuit onze datacenters leveren wij gestandaardiseerde, schaalbare en duurzame clouddiensten. ODC-Noord is een ambitieuze organisatie, met een groeiend aanbod van diensten en met steeds meer afnemers. ODC-Noord volgt kansen en mogelijkheden in de markt en deelt zijn innovatieve inzichten met zijn omgeving. Wij zijn oplossingsgericht, transparant, maken duidelijke afspraken en komen deze na. Wij werken vanuit een compacte en wendbare organisatie.
Eisen
Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie (>3 jaar)
HBO werk- en denkniveau
Ervaring als Service manager IT (3 jaar)
Ervaring als Service manager bij een leverancier van ICT-infrastructuur/cloud diensten (3 jaar)
Wensen
- Ervaring als service manager binnen de Rijksoverheid
- Brede kennis van het ICT landschap van de Rijksoverheid
- Een breed netwerk binnen de ICT-organisaties van de Rijksoverheid
Competenties
- Klantvriendelijk
- Communicatief sterk
- Nauwkeurig kunnen werken
Aanvullende Informatie
Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten. Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan. Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.