Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. Service level manager

Service level manager

Info

Functie

Service level manager

Locatie

Groningen

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

07.01.2024 - 06.01.2025

Opdrachtnummer

149682

Sluitingsdatum

date-icon13.12.2023 clock-icon11:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding DUO Groningenis (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar DUO Groningen toe één aanbieder zijn.

ODC-Noord is op zoek naar een Service level manager om de afgesproken dienstverlening naar onze klanten te borgen. Jij bent de schakel tussen de afnemers en ODC-Noord. Je borgt de dienstverlening door te sturen op de vastgelegde afspraken zoals die beschreven zijn in de dienstverleningsdocumentatie (PDC, SLA, DAP, DFA, etc). Daarvoor heb je veel contacten met de afnemers, de interne teams en de leveranciers. Je zet je in voor verbetering van de dienstverlening en stelt de afspraken bij waar nodig. Je rapporteert over de gemaakte afspraken en voorziet deze van een heldere analyse, zowel ten behoeve van de afnemers als ten behoeve van de interne organisatie van het ODC-Noord. Tevens zorg je voor de transparante, eenduidige en duidelijke facturatie naar de afnemers van onze diensten.

Achtergrond opdracht
Overheidsdatacenter Noord (ODC-Noord) is een dienstverlener van datacenterdiensten en clouddiensten voor de Rijksoverheid. ODC-Noord is gepositioneerd onder DUO maar is een zelfstandige dienstverlener van diensten aan meer de 40 organisaties binnen het Rijk. ODC-Noord is hiermee de cloud dienstverlener binnen de Rijksoverheid. Wij investeren in een efficiënte overheid. Vanuit onze datacenters leveren wij gestandaardiseerde, schaalbare en duurzame clouddiensten.
ODC-Noord is een ambitieuze organisatie, met een groeiend aanbod van diensten en met steeds meer afnemers. ODC-Noord volgt kansen en mogelijkheden in de markt en deelt zijn innovatieve inzichten met zijn omgeving. Wij zijn oplossingsgericht, transparant, maken duidelijke afspraken en komen deze na. Wij werken vanuit een compacte en wendbare organisatie.

Eisen

  • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie (>3 jaar)
  • HBO werk- en denkniveau
  • Ervaring als Service manager IT (3 jaar)
  • Ervaring als Service manager bij een leverancier van ICT-infrastructuur/cloud diensten (3 jaar)

Wensen

  • Ervaring als service manager binnen de Rijksoverheid
  • Brede kennis van het ICT landschap van de Rijksoverheid
  • Een breed netwerk binnen de ICT-organisaties van de Rijksoverheid
  • Competenties

  • Klantvriendelijk
  • Communicatief sterk
  • Nauwkeurig kunnen werken
  • Aanvullende Informatie
    Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten. Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan. Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Sogeti Nederland B.V.

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Opdrachtomschrijving
    Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
    De aanbesteding DUO Groningenis (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar DUO Groningen toe één aanbieder zijn.

    ODC-Noord is op zoek naar een Service level manager om de afgesproken dienstverlening naar onze klanten te borgen. Jij bent de schakel tussen de afnemers en ODC-Noord. Je borgt de dienstverlening door te sturen op de vastgelegde afspraken zoals die beschreven zijn in de dienstverleningsdocumentatie (PDC, SLA, DAP, DFA, etc). Daarvoor heb je veel contacten met de afnemers, de interne teams en de leveranciers. Je zet je in voor verbetering van de dienstverlening en stelt de afspraken bij waar nodig. Je rapporteert over de gemaakte afspraken en voorziet deze van een heldere analyse, zowel ten behoeve van de afnemers als ten behoeve van de interne organisatie van het ODC-Noord. Tevens zorg je voor de transparante, eenduidige en duidelijke facturatie naar de afnemers van onze diensten.

    Achtergrond opdracht
    Overheidsdatacenter Noord (ODC-Noord) is een dienstverlener van datacenterdiensten en clouddiensten voor de Rijksoverheid. ODC-Noord is gepositioneerd onder DUO maar is een zelfstandige dienstverlener van diensten aan meer de 40 organisaties binnen het Rijk. ODC-Noord is hiermee de cloud dienstverlener binnen de Rijksoverheid. Wij investeren in een efficiënte overheid. Vanuit onze datacenters leveren wij gestandaardiseerde, schaalbare en duurzame clouddiensten.
    ODC-Noord is een ambitieuze organisatie, met een groeiend aanbod van diensten en met steeds meer afnemers. ODC-Noord volgt kansen en mogelijkheden in de markt en deelt zijn innovatieve inzichten met zijn omgeving. Wij zijn oplossingsgericht, transparant, maken duidelijke afspraken en komen deze na. Wij werken vanuit een compacte en wendbare organisatie.

    Eisen

    • Aantoonbare ervaring in vergelijkbare functie (>3 jaar)
    • HBO werk- en denkniveau
    • Ervaring als Service manager IT (3 jaar)
    • Ervaring als Service manager bij een leverancier van ICT-infrastructuur/cloud diensten (3 jaar)

    Wensen

  • Ervaring als service manager binnen de Rijksoverheid
  • Brede kennis van het ICT landschap van de Rijksoverheid
  • Een breed netwerk binnen de ICT-organisaties van de Rijksoverheid
  • Competenties

  • Klantvriendelijk
  • Communicatief sterk
  • Nauwkeurig kunnen werken
  • Aanvullende Informatie
    Een aangeboden cv moet de volledige NAW, geboortedatum, het telefoonnummer en het e-mail adres van de kandidaat bevatten. Werksituatie : Doorlenen is niet toegestaan. Exclusiviteit is vereist bij acceptatie van een uitnodiging voor intake tot 4 dagen na de intakedatum.


    De recruiter

    Tiffany Grondman

    YellowFriday

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.