Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. Servicemedwerker WPO - Raad vd Rechtspraak

Servicemedwerker WPO - Raad vd Rechtspraak

Info

Functie

Servicemedwerker WPO - Raad vd Rechtspraak

Locatie

Den Haag

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

13.04.2025 - 14.04.2025

Opdrachtnummer

231485

Sluitingsdatum

date-icon31.03.2025 clock-icon16:52
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

Voor deze tijdelijke opdracht zoeken we een werkplekondersteuner ook wel servicedesk medewerker die een uitrol gaat verzorgen voor de uitgifte van nieuwe laptops. Oftewel het vervangingen en de uit leveringen (en alles wat daarbij komt kijken) van Hardware binnen de Rechtbank. Je zorgt er te allen tijde voor dat de gebruikers zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kunnen gaan.

Klaarzetten van de laptops,
Registratie van de laptops,
In spoelen van de laptops,
Vragen beantwoorden wat betreft de uitleveringen en helpen met inloggen enz,

De oude laptops weer innemen en de instellingen wissen. Die worden weer verzameld en moeten op de juiste manier worden afgevoerd.

De externe die dit zal gaan doen zal vooraf meegenomen worden in de werkzaamheden zodat hij of zij dit binnen een aantal dagen zelfstandig kan doen.

Om onze collega’s goed te kunnen ondersteunen zullen de werkzaamheden op de desbetreffende rechtbank plaatsvinden.

Achtergrond opdracht

Heel veel werk in korte tijd LCM etc.'

Een Werkplekonderzoek (WPO) is een onderzoek dat wordt uitgevoerd om de inrichting van een werkplek te beoordelen en te verbeteren, met als doel de lichamelijke belasting en gerelateerde gezondheidsklachten te verminderen.

Als servicemedewerker kun je betrokken zijn bij verschillende aspecten van een WPO:
- Voorbereiding en Planning: Je helpt bij het plannen en organiseren van het werkplekonderzoek. Dit kan inhouden dat je afspraken maakt met medewerkers en zorgt dat alle benodigde materialen en formulieren beschikbaar zijn.
- Uitvoering van het Onderzoek: Tijdens het onderzoek observeer je de werkplek en de werkhouding van de medewerker. Je verzamelt gegevens over de werkplek, zoals de positie van het bureau, de stoel, en andere apparatuur. Je noteert eventuele knelpunten en risicofactoren die je tegenkomt.
- Advies en Aanpassingen: Op basis van je bevindingen geef je advies over hoe de werkplek verbeterd kan worden. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat je de hoogte van het bureau aanpast, een ergonomische stoel aanbeveelt, of tips geeft over een betere werkhouding.
- Rapportage: Na het onderzoek stel je een verslag op waarin je de bevindingen en aanbevelingen documenteert. Dit verslag wordt gedeeld met de medewerker en eventueel met de leidinggevende of de afdeling HR.
- Nazorg: Je volgt op of de aanbevolen aanpassingen zijn doorgevoerd en of deze effectief zijn in het verminderen van klachten. Indien nodig voer je een vervolgonderzoek uit.

Eisen

  • MBO-3 ICT
  • Locaties Den Haag & Rotterdam
  • Geen ZZP
  • Ervaring met systeem of technisch applicatie beheer is een pré.

Competenties

  • Accuratesse
  • Secuur werken
  • Klantgericht en klantvriendelijk

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Ministerie van Justitie & Veiligheid geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving

Voor deze tijdelijke opdracht zoeken we een werkplekondersteuner ook wel servicedesk medewerker die een uitrol gaat verzorgen voor de uitgifte van nieuwe laptops. Oftewel het vervangingen en de uit leveringen (en alles wat daarbij komt kijken) van Hardware binnen de Rechtbank. Je zorgt er te allen tijde voor dat de gebruikers zo snel mogelijk weer zorgeloos aan de slag kunnen gaan.

Klaarzetten van de laptops,
Registratie van de laptops,
In spoelen van de laptops,
Vragen beantwoorden wat betreft de uitleveringen en helpen met inloggen enz,

De oude laptops weer innemen en de instellingen wissen. Die worden weer verzameld en moeten op de juiste manier worden afgevoerd.

De externe die dit zal gaan doen zal vooraf meegenomen worden in de werkzaamheden zodat hij of zij dit binnen een aantal dagen zelfstandig kan doen.

Om onze collega’s goed te kunnen ondersteunen zullen de werkzaamheden op de desbetreffende rechtbank plaatsvinden.

Achtergrond opdracht

Heel veel werk in korte tijd LCM etc.'

Een Werkplekonderzoek (WPO) is een onderzoek dat wordt uitgevoerd om de inrichting van een werkplek te beoordelen en te verbeteren, met als doel de lichamelijke belasting en gerelateerde gezondheidsklachten te verminderen.

Als servicemedewerker kun je betrokken zijn bij verschillende aspecten van een WPO:
- Voorbereiding en Planning: Je helpt bij het plannen en organiseren van het werkplekonderzoek. Dit kan inhouden dat je afspraken maakt met medewerkers en zorgt dat alle benodigde materialen en formulieren beschikbaar zijn.
- Uitvoering van het Onderzoek: Tijdens het onderzoek observeer je de werkplek en de werkhouding van de medewerker. Je verzamelt gegevens over de werkplek, zoals de positie van het bureau, de stoel, en andere apparatuur. Je noteert eventuele knelpunten en risicofactoren die je tegenkomt.
- Advies en Aanpassingen: Op basis van je bevindingen geef je advies over hoe de werkplek verbeterd kan worden. Dit kan bijvoorbeeld inhouden dat je de hoogte van het bureau aanpast, een ergonomische stoel aanbeveelt, of tips geeft over een betere werkhouding.
- Rapportage: Na het onderzoek stel je een verslag op waarin je de bevindingen en aanbevelingen documenteert. Dit verslag wordt gedeeld met de medewerker en eventueel met de leidinggevende of de afdeling HR.
- Nazorg: Je volgt op of de aanbevolen aanpassingen zijn doorgevoerd en of deze effectief zijn in het verminderen van klachten. Indien nodig voer je een vervolgonderzoek uit.

Eisen

  • MBO-3 ICT
  • Locaties Den Haag & Rotterdam
  • Geen ZZP
  • Ervaring met systeem of technisch applicatie beheer is een pré.

Competenties

  • Accuratesse
  • Secuur werken
  • Klantgericht en klantvriendelijk

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Ministerie van Justitie & Veiligheid geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


De recruiter

Jimmy Mollee

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.