Opdrachten

Tata Consultancy Services Netherlands B.V. ServiceNow Product Owner - TCS

ServiceNow Product Owner - TCS

Info

Functie

ServiceNow Product Owner - TCS

Locatie

Amsterdam

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

27.10.2024 - 26.10.2025

Opdrachtnummer

215392

Sluitingsdatum

date-icon18.10.2024 clock-icon15:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

Voor onze opdrachtgever zijn we per direct op zoek naar een ServiceNow Product owner.
De opdracht zal in de regio van Amsterdam plaatsvinden met een vereiste van 2-3x per week op locatie.

Benodigdheden:

 • Hands-on ervaring met verschillende versies van ServiceNow.
• Ervaring met ServiceNow Upgrades, Migratie, Licenties etc.
• Het definiëren van de visie voor de ServiceNow en het onderhouden van een samenhangende visie gedurende het hele proces.
• Het opstellen van een product roadmap op basis van deze visie.
• Afstemmen en samenwerken met ServiceNow-teams in verschillende Opco's binnen de organisatie aan nieuwe functies die worden toegevoegd/verwijderd/bijgewerkt binnen ServiceNow.
• Naadloos werken met service now-gegevens - Incidentbeheer, probleembeheer, wijzigingsbeheer, CMDB enz.
• Samenwerken met meerdere Product Team, Product Owners, Engineering Managers en Head of Techs:
• Om hun behoeften te begrijpen, erop te anticiperen en deze te vertalen naar productvereisten
• Om hiaten in hun gebruik van Service Now-functies te identificeren en suggesties/aanbevelingen te doen.
• Coördineren met alle HoT en EM's w.r.t ServiceNow dashboards, CMDB en data en actiegerichte verbeteringen voorstellen.
• Uitstekende communicatieve vaardigheden, moet in staat zijn om effectief te communiceren en productvisie op managementniveau te overtuigen/pushen.

Wensen:
Certificering voor ServiceNow is een grote pré
•  Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift 

Aanvullende informatie

-Cv must be max 5 pages, and the Name, domicile and phone number of the candidate must be presented.
-Information must be shared about the date and timeslots in the 4 days after the introduction of the candidate on   which the tech team of TCS can call the candidate for a short interview. The results of that interview are used to   
 decide if the candidate will be introduced to the client of TCS.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Tata Consultancy Services Netherlands B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving:

Voor onze opdrachtgever zijn we per direct op zoek naar een ServiceNow Product owner.
De opdracht zal in de regio van Amsterdam plaatsvinden met een vereiste van 2-3x per week op locatie.

Benodigdheden:

 • Hands-on ervaring met verschillende versies van ServiceNow.
• Ervaring met ServiceNow Upgrades, Migratie, Licenties etc.
• Het definiëren van de visie voor de ServiceNow en het onderhouden van een samenhangende visie gedurende het hele proces.
• Het opstellen van een product roadmap op basis van deze visie.
• Afstemmen en samenwerken met ServiceNow-teams in verschillende Opco's binnen de organisatie aan nieuwe functies die worden toegevoegd/verwijderd/bijgewerkt binnen ServiceNow.
• Naadloos werken met service now-gegevens - Incidentbeheer, probleembeheer, wijzigingsbeheer, CMDB enz.
• Samenwerken met meerdere Product Team, Product Owners, Engineering Managers en Head of Techs:
• Om hun behoeften te begrijpen, erop te anticiperen en deze te vertalen naar productvereisten
• Om hiaten in hun gebruik van Service Now-functies te identificeren en suggesties/aanbevelingen te doen.
• Coördineren met alle HoT en EM's w.r.t ServiceNow dashboards, CMDB en data en actiegerichte verbeteringen voorstellen.
• Uitstekende communicatieve vaardigheden, moet in staat zijn om effectief te communiceren en productvisie op managementniveau te overtuigen/pushen.

Wensen:
Certificering voor ServiceNow is een grote pré
•  Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift 

Aanvullende informatie

-Cv must be max 5 pages, and the Name, domicile and phone number of the candidate must be presented.
-Information must be shared about the date and timeslots in the 4 days after the introduction of the candidate on   which the tech team of TCS can call the candidate for a short interview. The results of that interview are used to   
 decide if the candidate will be introduced to the client of TCS.

De recruiter

Jimmy Mollee

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.