Opdrachten
Service Level Manager - SSC- ICT
Info
Functie
Service Level Manager - SSC- ICTLocatie
Den HaagUren per week
36 uren per weekLooptijd
30.09.2024 - 30.12.2024Opdrachtnummer
211887Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Als SLM ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de afgesproken dienstverlening. Jij ziet toe op de kwaliteit, rapporteert en zet acties uit ter verbetering. Je bent verantwoordelijk voor de DVA (SLA), DAP en OLA('s). Het gaat om het ministerie van Buitenlandse Zaken. Omdat dit een klant is met zeer specifieke eisen, hebben we een klantenteam BZ. Omdat er veel werk is de komende maanden, hebben we een SLM-er nodig.
Achtergrond opdracht
Om onze ministeries goed te blijven bedienen, willen we ons verder ontwikkelen. Dat doen we in interactie met onze klanten, de ministeries. Want wij zijn ICT-dienstverlener van en voor het Rijk, en zijn trots op onze publieke taak en de grootschalige projecten die ertoe doen.
Het ontstaan van SSC-ICT
Aan het begin van dit millennium verzorgden alle ministeries zelf - en onafhankelijk van elkaar - de ICT-werkplekken voor hun ambtenaren. Om voor deze dienstverlening één efficiënte en uniforme lijn te creëren hebben de verschillende ICT-organisaties hun werkzaamheden gebundeld. Door de jaren heen zijn er verschillende samenstellingen en benamingen geweest, maar sinds 2014 is SSC-ICT een feit.
Waar staan we nu?
SSC-ICT is uitgegroeid tot een organisatie van circa 1.200 medewerkers en draagt bij aan een eigentijdse rijksdienst met veilige, flexibele en slagvaardige ICT-diensten. Wij verlenen deze diensten aan de volgende ministeries:
- Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
- Justitie en Veiligheid
- Buitenlandse Zaken
- Infrastructuur en Waterstaat
- Sociale Zaken en Werkgelegenheid
- Volksgezondheid, Welzijn en Sport
- Financiën
- Voor deze opdracht mogen wij geen zzp'ers aanbieden vanwege wet DBA
- In het bezit van een HBO Bachelor diploma
- In het bezit van een ITIL certificaart afgerond
- Ruime werkervaring bij de (Rijks)overheid
- Werkervaring in het opstelllen van SLA, DAP en Ola's
- Je bent flexibel in de omgang
- Je staat stevig in je schoenen
- Je bent stressbestendig
- 24u dienstverlening is jou niet geheel onbekend
- je bent bekend met hoge securityeisen
ICT moet er altijd zijn en is in toenemende mate cruciaal voor de primaire processen van deze ministeries. Onze rijkscollega's werken op verschillende locaties en apparaten: via desktop en laptop, maar ook op tablet en smartphone. Snelheid en flexibiliteit worden steeds belangrijker. De ICT verzorgen voor en met het Rijk is een uitdagende taak. Het werkveld is divers en de veiligheidseisen zijn hoog.
Waar zijn we naar op weg?
SSC-ICT groeit naar één organisatie met één gezicht. We blijven werken aan een transparante werkwijze en optimale dienstverlening: standaard waar het kan, maatwerk waar het moet. De ministeries vertrouwen hierbij op onze veilige, betrouwbare ICT-diensten die altijd beschikbaar zijn. Het doel: stabiele ICT-diensten leveren in een snel veranderende digitale wereld. Dit doen wij door samen te werken, te leren van elkaar, de beleving van gebruikers centraal te stellen, en vooral door plezier te hebben in ons werk!
SSC-ICT Business Unit IT Applicatie Services (BAS)
Deze business unit heeft als hoofdtaak het leveren van diensten die voorzien in de unieke behoefte van één of enkele afnemers. Dergelijke diensten zijn veelal gerelateerd aan één specifiek primair proces van die afnemer en kennen daarmee een beperkt potentieel om bij meerdere afnemers aangeboden te worden.
Eisen
Competenties
Aanvullende Informatie
Voor deze aanvraag werken we samen met BlueTrail.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Ukomst B.V
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Als SLM ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de afgesproken dienstverlening. Jij ziet toe op de kwaliteit, rapporteert en zet acties uit ter verbetering. Je bent verantwoordelijk voor de DVA (SLA), DAP en OLA('s). Het gaat om het ministerie van Buitenlandse Zaken. Omdat dit een klant is met zeer specifieke eisen, hebben we een klantenteam BZ. Omdat er veel werk is de komende maanden, hebben we een SLM-er nodig.
Achtergrond opdracht
Om onze ministeries goed te blijven bedienen, willen we ons verder ontwikkelen. Dat doen we in interactie met onze klanten, de ministeries. Want wij zijn ICT-dienstverlener van en voor het Rijk, en zijn trots op onze publieke taak en de grootschalige projecten die ertoe doen.
Het ontstaan van SSC-ICT
Aan het begin van dit millennium verzorgden alle ministeries zelf - en onafhankelijk van elkaar - de ICT-werkplekken voor hun ambtenaren. Om voor deze dienstverlening één efficiënte en uniforme lijn te creëren hebben de verschillende ICT-organisaties hun werkzaamheden gebundeld. Door de jaren heen zijn er verschillende samenstellingen en benamingen geweest, maar sinds 2014 is SSC-ICT een feit.
Waar staan we nu?
SSC-ICT is uitgegroeid tot een organisatie van circa 1.200 medewerkers en draagt bij aan een eigentijdse rijksdienst met veilige, flexibele en slagvaardige ICT-diensten. Wij verlenen deze diensten aan de volgende ministeries:
- Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
- Justitie en Veiligheid
- Buitenlandse Zaken
- Infrastructuur en Waterstaat
- Sociale Zaken en Werkgelegenheid
- Volksgezondheid, Welzijn en Sport
- Financiën
- Voor deze opdracht mogen wij geen zzp'ers aanbieden vanwege wet DBA
- In het bezit van een HBO Bachelor diploma
- In het bezit van een ITIL certificaart afgerond
- Ruime werkervaring bij de (Rijks)overheid
- Werkervaring in het opstelllen van SLA, DAP en Ola's
- Je bent flexibel in de omgang
- Je staat stevig in je schoenen
- Je bent stressbestendig
- 24u dienstverlening is jou niet geheel onbekend
- je bent bekend met hoge securityeisen
ICT moet er altijd zijn en is in toenemende mate cruciaal voor de primaire processen van deze ministeries. Onze rijkscollega's werken op verschillende locaties en apparaten: via desktop en laptop, maar ook op tablet en smartphone. Snelheid en flexibiliteit worden steeds belangrijker. De ICT verzorgen voor en met het Rijk is een uitdagende taak. Het werkveld is divers en de veiligheidseisen zijn hoog.
Waar zijn we naar op weg?
SSC-ICT groeit naar één organisatie met één gezicht. We blijven werken aan een transparante werkwijze en optimale dienstverlening: standaard waar het kan, maatwerk waar het moet. De ministeries vertrouwen hierbij op onze veilige, betrouwbare ICT-diensten die altijd beschikbaar zijn. Het doel: stabiele ICT-diensten leveren in een snel veranderende digitale wereld. Dit doen wij door samen te werken, te leren van elkaar, de beleving van gebruikers centraal te stellen, en vooral door plezier te hebben in ons werk!
SSC-ICT Business Unit IT Applicatie Services (BAS)
Deze business unit heeft als hoofdtaak het leveren van diensten die voorzien in de unieke behoefte van één of enkele afnemers. Dergelijke diensten zijn veelal gerelateerd aan één specifiek primair proces van die afnemer en kennen daarmee een beperkt potentieel om bij meerdere afnemers aangeboden te worden.
Eisen
Competenties
Aanvullende Informatie
Voor deze aanvraag werken we samen met BlueTrail.
De recruiter
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.