Opdrachten
Contingent Workforce Officer
Info
Functie
Contingent Workforce OfficerLocatie
RotterdamUren per week
32 uren per weekLooptijd
15.06.2022 - 29.06.2023Opdrachtnummer
112261Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Functie omschrijving
Werkomgeving
De rol van Contingent Workforce Officer valt binnen KPN onder 1. HR / 2. People Experience & Organisational Development (PE&OD) / 3. Join & Next Step / 4. Hiringdesk.
Join & Next Step is een team van gedreven professionals. Het team is ongeveer 24 medewerkers groot, bestaat uit teams met verschillende aandachtsgebieden (uitzend, eigen personeel en interim personeel). Op jouw plek ben je, samen met je gespecialiseerde team, operationeel verantwoordelijk voor de inhuur van professionals. (ZZP’ers en gedetacheerden in loondienst bij leveranciers).
De missie van Join en Next Step is: “door zorg te dragen en te faciliteren voor (HR) business dat we mensen met de juiste (voor)waarden op het juiste moment laten in, door en uitstromen, dragen wij bij aan de ontwikkeling naar een flexibele toekomstbestendige workforce tegen de juiste kosten waar iedereen KPN-ambassadeur is en blijft.”
De hiringdesk maakt onderdeel uit van het Join & Next Step team. De kerntaken van de hiringdesk bestaan uit:
• Het op een professionele manier begeleiden en bewaken van het gehele inhuurproces van interim professionals in samenwerking met de inhurende manager.
• Optimaliseren van de relatie met externe leveranciers op een dusdanige manier dat zij hun beste resources aan KPN voorbehouden.
De inhuurdesk is verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige flexibele instroom. We werken 2 a 3 dagen per week op locatie (vooral Rotterdam, Amsterdam, Den Haag) en de overige dagen vanuit huis. Je komt terecht in een flexibel, zelfsturend team dat permanent voor elkaar klaar staat.
Wat we zoeken
• We zoeken een Contingent Workforce Officers, die met name operationeel werk verrichten voor de hiringdesk.
• We verwachten een proactieve en pragmatische werkwijze, waarbij je, compliant en snel de beste flexibele oplossing voor de business organiseert.
De kandidaten hebben bij voorkeur:
• Minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring met externe inhuur (bij voorkeur binnen IT), of in een commerciële rol bij een (IT)-detacheerder, of bijvoorbeeld als een next step voor een ervaren intercedente.
• Flair en enthousiasme.
• Prioriteiten kunnen stellen in werkzaamheden, communicatief sterk en resultaatgericht.
• Om kunnen gaan veel verschillende stakeholders en hun eisen/wensen (‘lastige leveranciers’ en/of kritische managers).
• Je hebt interesse in IT en/ of Telco (ervaring in deze branche is een pré).
• Ervaring met een VMS (bij voorkeur Beeline) is een pre
In jouw rol als Contingent Workforce Officer bestaan jouw werkzaamheden onder andere uit:
• Eerste aanspreekpunt zijn voor interne klanten, leveranciers en je collega’s van de hiringdesk.
• Zelfstandig aanvragen voor tijdelijk inhuur uitzetten, de voortgang bewaken (van infocall tot en met CV-screening, plannen van het interview, tariefsonderhandeling en onboarding.
• Mutaties doorvoeren (wijziging in costcenter/ wijzing tarieven etc).
• De algemene mailbox up-to-date houden en verdelen naar de juiste teamleden.
• Je denkt mee in verbeteringen met betrekking tot het systeem en het proces van de flexibele inhuur van personeel.
• Je vindt het leuk (en je ziet het als een uitdaging) om de hiringdesk goed te vertegenwoordigen richting alle belanghebbenden.
• Je deinst niet terug voor een pittige onderhandeling met een leverancier en/of een manager (die er bijvoorbeeld een voorkeurskandidaat door wil drukken).
• Je hebt de drive om tot 100% voorziening op de (flexibele) arbeidscapaciteit vraag te komen.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Cegeka Consulting B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Functie omschrijving
Werkomgeving
De rol van Contingent Workforce Officer valt binnen KPN onder 1. HR / 2. People Experience & Organisational Development (PE&OD) / 3. Join & Next Step / 4. Hiringdesk.
Join & Next Step is een team van gedreven professionals. Het team is ongeveer 24 medewerkers groot, bestaat uit teams met verschillende aandachtsgebieden (uitzend, eigen personeel en interim personeel). Op jouw plek ben je, samen met je gespecialiseerde team, operationeel verantwoordelijk voor de inhuur van professionals. (ZZP’ers en gedetacheerden in loondienst bij leveranciers).
De missie van Join en Next Step is: “door zorg te dragen en te faciliteren voor (HR) business dat we mensen met de juiste (voor)waarden op het juiste moment laten in, door en uitstromen, dragen wij bij aan de ontwikkeling naar een flexibele toekomstbestendige workforce tegen de juiste kosten waar iedereen KPN-ambassadeur is en blijft.”
De hiringdesk maakt onderdeel uit van het Join & Next Step team. De kerntaken van de hiringdesk bestaan uit:
• Het op een professionele manier begeleiden en bewaken van het gehele inhuurproces van interim professionals in samenwerking met de inhurende manager.
• Optimaliseren van de relatie met externe leveranciers op een dusdanige manier dat zij hun beste resources aan KPN voorbehouden.
De inhuurdesk is verantwoordelijk voor een kwalitatief hoogwaardige flexibele instroom. We werken 2 a 3 dagen per week op locatie (vooral Rotterdam, Amsterdam, Den Haag) en de overige dagen vanuit huis. Je komt terecht in een flexibel, zelfsturend team dat permanent voor elkaar klaar staat.
Wat we zoeken
• We zoeken een Contingent Workforce Officers, die met name operationeel werk verrichten voor de hiringdesk.
• We verwachten een proactieve en pragmatische werkwijze, waarbij je, compliant en snel de beste flexibele oplossing voor de business organiseert.
De kandidaten hebben bij voorkeur:
• Minimaal HBO werk- en denkniveau;
• Minimaal 2 jaar relevante werkervaring met externe inhuur (bij voorkeur binnen IT), of in een commerciële rol bij een (IT)-detacheerder, of bijvoorbeeld als een next step voor een ervaren intercedente.
• Flair en enthousiasme.
• Prioriteiten kunnen stellen in werkzaamheden, communicatief sterk en resultaatgericht.
• Om kunnen gaan veel verschillende stakeholders en hun eisen/wensen (‘lastige leveranciers’ en/of kritische managers).
• Je hebt interesse in IT en/ of Telco (ervaring in deze branche is een pré).
• Ervaring met een VMS (bij voorkeur Beeline) is een pre
In jouw rol als Contingent Workforce Officer bestaan jouw werkzaamheden onder andere uit:
• Eerste aanspreekpunt zijn voor interne klanten, leveranciers en je collega’s van de hiringdesk.
• Zelfstandig aanvragen voor tijdelijk inhuur uitzetten, de voortgang bewaken (van infocall tot en met CV-screening, plannen van het interview, tariefsonderhandeling en onboarding.
• Mutaties doorvoeren (wijziging in costcenter/ wijzing tarieven etc).
• De algemene mailbox up-to-date houden en verdelen naar de juiste teamleden.
• Je denkt mee in verbeteringen met betrekking tot het systeem en het proces van de flexibele inhuur van personeel.
• Je vindt het leuk (en je ziet het als een uitdaging) om de hiringdesk goed te vertegenwoordigen richting alle belanghebbenden.
• Je deinst niet terug voor een pittige onderhandeling met een leverancier en/of een manager (die er bijvoorbeeld een voorkeurskandidaat door wil drukken).
• Je hebt de drive om tot 100% voorziening op de (flexibele) arbeidscapaciteit vraag te komen.
De recruiter
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.