Opdrachten
Network project en support engineer
Info
Functie
Network project en support engineerLocatie
MaastrichtUren per week
40 uren per weekLooptijd
23.05.2022 - 23.06.2022Opdrachtnummer
109785Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
De afdeling Managed LAN Services is verantwoordelijk voor het (dagelijks) netwerkbeheer van de corporate klanten (top 120) van KPN. Het betreft complexe en omvangrijke netwerken (100 tot 2500 devices per klant over honderden locaties) in zowel kantoor als ook bedrijf kritische productienetwerken.
De inzet betreft ondersteuning in het team dat de klanten ABN-Amro, NS en Rijkswaterstaat bedient.
Activiteiten zijn onder andere het ondersteunen of volledig zelfstandig uitvoeren bij het :
> upgraden van cisco switches en routers
> vervanging cisco switches en routers
> inrichten Smart-license omgeving
> inrichten Compliance check
> ondersteun en in diverse kleine trajecten
> ondersteuning in de operationele activiteiten
Locatie: Maastricht, 1x per week op locatie (volledig remote is bespreekbaar)
Extra info uit de call:
Operationeel team
Projecten
Changes
Primair netwerkkennis
Firewall is ondergeschikt
Niet alleen projecten, en niet alleen incidenten, maar combi
Kennis LAN netwerking
Kennis van Ace (of vergelijkbaar)
Communicatieve vaardigheden
Werkzaamheden buiten werkuren in projecten (upgrades etc)
Waakdiensten niet in scope
Voorkeur iemand uit het zuiden
Thuiswerken is mogelijk (90%), inwerken op kantoor is makkelijker
Met verlenging mogelijk
Eisen
CCNP werkniveau
kennis van cisco routers switches inclusief gangbare routing technieken (bgp ospf)
Wensen
kennis van ISE, CISCO-wireless en Smart licensing is een pré
kennis van multicast is een pré
Competenties
Engineer beschikt over de vaardigheden om snel zelfstandig aan de slag te gaan en zelfredzaam te zijn en is niet bang om te "zwemmen".
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Cegeka Consulting B.V. (YF)
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
De afdeling Managed LAN Services is verantwoordelijk voor het (dagelijks) netwerkbeheer van de corporate klanten (top 120) van KPN. Het betreft complexe en omvangrijke netwerken (100 tot 2500 devices per klant over honderden locaties) in zowel kantoor als ook bedrijf kritische productienetwerken.
De inzet betreft ondersteuning in het team dat de klanten ABN-Amro, NS en Rijkswaterstaat bedient.
Activiteiten zijn onder andere het ondersteunen of volledig zelfstandig uitvoeren bij het :
> upgraden van cisco switches en routers
> vervanging cisco switches en routers
> inrichten Smart-license omgeving
> inrichten Compliance check
> ondersteun en in diverse kleine trajecten
> ondersteuning in de operationele activiteiten
Locatie: Maastricht, 1x per week op locatie (volledig remote is bespreekbaar)
Extra info uit de call:
Operationeel team
Projecten
Changes
Primair netwerkkennis
Firewall is ondergeschikt
Niet alleen projecten, en niet alleen incidenten, maar combi
Kennis LAN netwerking
Kennis van Ace (of vergelijkbaar)
Communicatieve vaardigheden
Werkzaamheden buiten werkuren in projecten (upgrades etc)
Waakdiensten niet in scope
Voorkeur iemand uit het zuiden
Thuiswerken is mogelijk (90%), inwerken op kantoor is makkelijker
Met verlenging mogelijk
Eisen
CCNP werkniveau
kennis van cisco routers switches inclusief gangbare routing technieken (bgp ospf)
Wensen
kennis van ISE, CISCO-wireless en Smart licensing is een pré
kennis van multicast is een pré
Competenties
Engineer beschikt over de vaardigheden om snel zelfstandig aan de slag te gaan en zelfredzaam te zijn en is niet bang om te "zwemmen".
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.