Opdrachten

Cegeka Nederland B.V. Changemanager IT/TI

Changemanager IT/TI

Info

Functie

Changemanager IT/TI

Locatie

Hilversum

Uren per week

37 uren per week

Looptijd

22.11.2023 - 04.01.2024

Opdrachtnummer

148433

Sluitingsdatum

date-icon24.11.2023 clock-icon09:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Changemanager IT/TI: help jij ons met het maken van de volgende stap? Ben jij de persoon die ons changeproces nog beter op de kaart zet? Het SQC zoekt een Change Manager, die verantwoordelijk is voor een optimaal functionerend changeproces.

Het Service Quality Center (SQC)
Het SQC is het Quality & Control centrum van KPN en zorgt ervoor dat 24/7, samen met onze operationele organisaties, de KPN klanten een beschikbaarheid ervaren van alle KPN diensten met de gewenste kwaliteit. Het SQC doet dit door het monitoren van onze kritische netwerken en diensten. Daarnaast nemen we de regie en controle over grote incidenten en changes voor alle KPN klanten, inclusief deelnemingen. Het SQC communiceert, waar mogelijk, proactief zowel intern als extern over de incidenten en changes. Het SQC werkt samen met geheel TDO toe naar E2E ketenmonitoring en E2E keten processen. SQC is een zelfstandige organisatie binnen TDO en verantwoordelijk voor het ondersteunen van enerzijds alle operationele afdelingen binnen de TDO organisatie en anderzijds Consumentenmarkt, Wholesale en Zakelijke Markt. Het changemanagement team bestaat uit zes changemanagers die dagelijks de binnengekomen changes behandelen en zich daarnaast bezighouden met procesverbeteringen.

Wat ga je doen?
Als Change Manager ben je onmisbaar voor (het toezien op) een optimale verificatie en validatie van de aangeboden changes, deze changes kunnen een groot risico vormen voor de beschikbaarheid van onze kritische diensten. Je zorgt er voor dat de impact van changes tijdig wordt gecommuniceerd naar onze klanten. Het verder automatiseren en het met behulp van data sturen op de kwaliteit van het proces is hierbij van het grootste belang. Je bent er verantwoordelijk voor dat het changeproces aantoonbaar voldoet aan de compliancy eisen. Je ondersteunt de audit en doet mee aan de jaarlijkse walkthrough van de auditeur. Je bent de ambassadeur van het changeproces en je ziet er op toe dat het proces binnen KPN wordt nageleefd. Daarnaast neem je initiatief voor procesverbeteringen en werk je nauw samen met de procesketenmanager voor succesvolle implementatie in de organisatie. Je scope is hierbij niet alleen TDO maar heel KPN. In je functie als Change Manager draagt je direct bij aan klanttevredenheid. Hoe mooi is dat?

KPN: wie zoeken wij?
Je hebt affiniteit met processen en hebt ervaring met changemanagement tooling. Je bent nieuwsgierig en hebt passie voor verbeteren. Je bent initiatiefrijk en houdt van doorpakken. Je maakt elke dag het verschil voor onze klanten. Ervaring binnen KPN is een pre.

Eisen

  • eis1
  • eis2

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Cegeka Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Changemanager IT/TI: help jij ons met het maken van de volgende stap? Ben jij de persoon die ons changeproces nog beter op de kaart zet? Het SQC zoekt een Change Manager, die verantwoordelijk is voor een optimaal functionerend changeproces.

Het Service Quality Center (SQC)
Het SQC is het Quality & Control centrum van KPN en zorgt ervoor dat 24/7, samen met onze operationele organisaties, de KPN klanten een beschikbaarheid ervaren van alle KPN diensten met de gewenste kwaliteit. Het SQC doet dit door het monitoren van onze kritische netwerken en diensten. Daarnaast nemen we de regie en controle over grote incidenten en changes voor alle KPN klanten, inclusief deelnemingen. Het SQC communiceert, waar mogelijk, proactief zowel intern als extern over de incidenten en changes. Het SQC werkt samen met geheel TDO toe naar E2E ketenmonitoring en E2E keten processen. SQC is een zelfstandige organisatie binnen TDO en verantwoordelijk voor het ondersteunen van enerzijds alle operationele afdelingen binnen de TDO organisatie en anderzijds Consumentenmarkt, Wholesale en Zakelijke Markt. Het changemanagement team bestaat uit zes changemanagers die dagelijks de binnengekomen changes behandelen en zich daarnaast bezighouden met procesverbeteringen.

Wat ga je doen?
Als Change Manager ben je onmisbaar voor (het toezien op) een optimale verificatie en validatie van de aangeboden changes, deze changes kunnen een groot risico vormen voor de beschikbaarheid van onze kritische diensten. Je zorgt er voor dat de impact van changes tijdig wordt gecommuniceerd naar onze klanten. Het verder automatiseren en het met behulp van data sturen op de kwaliteit van het proces is hierbij van het grootste belang. Je bent er verantwoordelijk voor dat het changeproces aantoonbaar voldoet aan de compliancy eisen. Je ondersteunt de audit en doet mee aan de jaarlijkse walkthrough van de auditeur. Je bent de ambassadeur van het changeproces en je ziet er op toe dat het proces binnen KPN wordt nageleefd. Daarnaast neem je initiatief voor procesverbeteringen en werk je nauw samen met de procesketenmanager voor succesvolle implementatie in de organisatie. Je scope is hierbij niet alleen TDO maar heel KPN. In je functie als Change Manager draagt je direct bij aan klanttevredenheid. Hoe mooi is dat?

KPN: wie zoeken wij?
Je hebt affiniteit met processen en hebt ervaring met changemanagement tooling. Je bent nieuwsgierig en hebt passie voor verbeteren. Je bent initiatiefrijk en houdt van doorpakken. Je maakt elke dag het verschil voor onze klanten. Ervaring binnen KPN is een pre.

Eisen

  • eis1
  • eis2

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan KPN geschiedt via Cegeka. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Cegeka uitgevoerd en is formele onderaannemer. Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.


De recruiter

Tiffany Grondman

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.