Opdrachten
Medewerker Servicedesk - JIO
Info
Functie
Medewerker Servicedesk - JIOLocatie
SoestUren per week
36 uren per weekLooptijd
31.03.2023 - 30.12.2023Opdrachtnummer
130499Sluitingsdatum
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Het verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning per telefoon (90% van het werk) en het verzorgen van de registratie en bewaking van de per diverse kanalen binnenkomende calls.
Achtergrond opdracht
Jouw werk op de servicedesk heeft grote invloed op de tevredenheid van onze klanten. Als geen ander kun je aanvoelen wat er speelt bij een klant en wat er van invloed is op onze dienstverlening in het algemeen. Je verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning per telefoon en verzorgt de registratie en bewaking van meldingen en verzoeken. Op onze servicedesk komen maandelijks meer dan 10.000 telefoongesprekken binnen. Samen met je collegas's ben jij erop gericht om zoveel mogelijk meldingen op een klantvriendelijke wijze af te handelen. Je bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen bij het voeren van telefonische gesprekken.
Eisen
- ICT- MBO 3 Niveau afgerond
- IITL Foundation gecertificeerd
- AZ900 - Azure Foundation MS900 - MS365
- Ervaring als ICT servicedeskmedewerker / telefonische klantondersteuning (1 jaar)
Wensen
- Kennis van Mobile iron producten.
- Je hebt bij voorkeur een rijbewijs en eigen vervoer.
Competenties
- Enige kennis van: Topdesk, Citrix (Ivanti workspace)en Actice directory.
- Je hebt een vriendelijke telefoonstem en spreekt en schrijft goed Nederlands (knock-out).
- Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
- Je bent integer en kunt goed luisteren.
- Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren.
- Je hebt goede kennis van Microsoft KA en OS producten en bijhorende configuratie onderdelen.
- Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan DJI geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.
Bedrijfsgegevens
Bedrijfs gegevens
Cegeka Nederland B.V.
Rolomschrijving en taakafspraken
Opdrachtomschrijving
Het verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning per telefoon (90% van het werk) en het verzorgen van de registratie en bewaking van de per diverse kanalen binnenkomende calls.
Achtergrond opdracht
Jouw werk op de servicedesk heeft grote invloed op de tevredenheid van onze klanten. Als geen ander kun je aanvoelen wat er speelt bij een klant en wat er van invloed is op onze dienstverlening in het algemeen. Je verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning per telefoon en verzorgt de registratie en bewaking van meldingen en verzoeken. Op onze servicedesk komen maandelijks meer dan 10.000 telefoongesprekken binnen. Samen met je collegas's ben jij erop gericht om zoveel mogelijk meldingen op een klantvriendelijke wijze af te handelen. Je bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen bij het voeren van telefonische gesprekken.
Eisen
- ICT- MBO 3 Niveau afgerond
- IITL Foundation gecertificeerd
- AZ900 - Azure Foundation MS900 - MS365
- Ervaring als ICT servicedeskmedewerker / telefonische klantondersteuning (1 jaar)
Wensen
- Kennis van Mobile iron producten.
- Je hebt bij voorkeur een rijbewijs en eigen vervoer.
Competenties
- Enige kennis van: Topdesk, Citrix (Ivanti workspace)en Actice directory.
- Je hebt een vriendelijke telefoonstem en spreekt en schrijft goed Nederlands (knock-out).
- Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
- Je bent integer en kunt goed luisteren.
- Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren.
- Je hebt goede kennis van Microsoft KA en OS producten en bijhorende configuratie onderdelen.
- Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.
Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan DJI geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.
De recruiter
YellowFriday

Plaats jouw bieding op Striive
https://login.striive.com/Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.