Opdrachten

Cegeka Nederland B.V. Medewerker Servicedesk - JIO

Medewerker Servicedesk - JIO

Info

Functie

Medewerker Servicedesk - JIO

Locatie

Soest

Uren per week

36 uren per week

Looptijd

31.03.2023 - 30.12.2023

Opdrachtnummer

130499

Sluitingsdatum

date-icon06.03.2023 clock-icon10:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Het verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning per telefoon (90% van het werk) en het verzorgen van de registratie en bewaking van de per diverse kanalen binnenkomende calls.

Achtergrond opdracht
Jouw werk op de servicedesk heeft grote invloed op de tevredenheid van onze klanten. Als geen ander kun je aanvoelen wat er speelt bij een klant en wat er van invloed is op onze dienstverlening in het algemeen. Je verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning per telefoon en verzorgt de registratie en bewaking van meldingen en verzoeken. Op onze servicedesk komen maandelijks meer dan 10.000 telefoongesprekken binnen. Samen met je collegas's ben jij erop gericht om zoveel mogelijk meldingen op een klantvriendelijke wijze af te handelen. Je bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen bij het voeren van telefonische gesprekken.

Eisen
- ICT- MBO 3 Niveau afgerond
- IITL Foundation gecertificeerd
- AZ900 - Azure Foundation MS900 - MS365
- Ervaring als ICT servicedeskmedewerker / telefonische klantondersteuning (1 jaar)

Wensen
- Kennis van Mobile iron producten.
- Je hebt bij voorkeur een rijbewijs en eigen vervoer.

Competenties
- Enige kennis van: Topdesk, Citrix (Ivanti workspace)en Actice directory.
- Je hebt een vriendelijke telefoonstem en spreekt en schrijft goed Nederlands (knock-out).
- Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
- Je bent integer en kunt goed luisteren.
- Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren.
- Je hebt goede kennis van Microsoft KA en OS producten en bijhorende configuratie onderdelen.
- Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.

Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan DJI geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Cegeka Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Het verlenen van 1e en 2e lijns ondersteuning per telefoon (90% van het werk) en het verzorgen van de registratie en bewaking van de per diverse kanalen binnenkomende calls.

Achtergrond opdracht
Jouw werk op de servicedesk heeft grote invloed op de tevredenheid van onze klanten. Als geen ander kun je aanvoelen wat er speelt bij een klant en wat er van invloed is op onze dienstverlening in het algemeen. Je verleent eerste- en tweedelijnsondersteuning per telefoon en verzorgt de registratie en bewaking van meldingen en verzoeken. Op onze servicedesk komen maandelijks meer dan 10.000 telefoongesprekken binnen. Samen met je collegas's ben jij erop gericht om zoveel mogelijk meldingen op een klantvriendelijke wijze af te handelen. Je bent communicatief vaardig en staat sterk in je schoenen bij het voeren van telefonische gesprekken.

Eisen
- ICT- MBO 3 Niveau afgerond
- IITL Foundation gecertificeerd
- AZ900 - Azure Foundation MS900 - MS365
- Ervaring als ICT servicedeskmedewerker / telefonische klantondersteuning (1 jaar)

Wensen
- Kennis van Mobile iron producten.
- Je hebt bij voorkeur een rijbewijs en eigen vervoer.

Competenties
- Enige kennis van: Topdesk, Citrix (Ivanti workspace)en Actice directory.
- Je hebt een vriendelijke telefoonstem en spreekt en schrijft goed Nederlands (knock-out).
- Je bent stressbestendig, oplossingsgericht, proactief, en beschikt over een goed analytisch denkvermogen.
- Je bent integer en kunt goed luisteren.
- Je kunt goed samenwerken, plannen en organiseren.
- Je hebt goede kennis van Microsoft KA en OS producten en bijhorende configuratie onderdelen.
- Je bent communicatief sterk en legt makkelijk contact.

Aanvullende informatie
Doorleen is niet toegestaan.
Levering door Yellow Friday aan DJI geschiedt via Cegeka.
Yellow Friday verzorgt de werving van extern personeel als er binnen Cegeka geen eigen medewerkers beschikbaar zijn.

De recruiter

Irene Woltinge

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.