Opdrachtomschrijving
- Telefonisch, maar ook via email ondersteuning aan gebruikers die vragen hebben en is het 1e aanspreekpunt bij het oplossen van storingen, problemen enzovoort in de informatievoorziening.- De 1e lijns medewerker registreert de vragen of meldingen van incidenten en biedt ook vaak oplossingen hiervoor. Lukt dat niet, wordt het incident doorgezet naar de tweede lijn (Technisch support, applicatiebeheer etc..), maar de coördinatie blijft bij de 1e lijns medewerker en bewaakt dat een incident conform de SLA wordt afgehandeld.- Bij een service/helpdesk kunnen veel meer taken worden belegd, al naar gelang de grootte van de organisatie. Dat kan bijvoorbeeld zijn het identificeren van problemen, het coördineren van wijzigingen, het registreren van gebruikers, het instellen van autorisaties, enzovoort.
Achtergrond opdracht
Beschrijving directie/dienst/afdeling: Het klantcontactcentrum binnen de unit Samenwerking en Kennisuitwisseling is o.a. verantwoordelijk voor het behandelen en afhandelen van inkomende vragen vanuit organisaties. Daarnaast maakt het organiseren van evenementen en externe overleggen deel uit van het takenpakket. Het NCSC is een dynamische en diverse organisatie die een goede sfeer en sociale activiteiten hoog in het vaandel heeft staan.
Eisen
- De kandidaat beschikt over minimaal mbo werk- en denkniveau;
- De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met klantcontact met externe partijen (contact met personen van buiten de organisatie waar je werkt) en het beantwoorden van ad hoc telefonische- en schriftelijke vragen;
- De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbaar relevante werkervaring; of kan op een andere overtuigende manier schriftelijk de ervaring met klantgerichtheid aantonen
- De kandidaat heeft ervaring met CRM software of ticketing software; of kan overtuigend schriftelijk aantonen dat hij/zij een IT systeem snel eigen kan maken
- De kandidaat heeft een goede (B2) beheersing schrift en spraak van de Nederlandse en Engelse taal;
Wensen
De kandidaat heeft ervaring met het voeren van klantcontact met externen
De kandidaat heeft ervaring met CRM systemen
Competenties
- flexibiliteit
- klantgerichtheid
- mondelinge uitdrukkingsvaardigheid
- resultaatgerichtheid
- samenwerken
- schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- stressbestendigheid
Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Ministerie van Justitie & Veiligheid geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.