Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. Medewerker Servicedesk B - Dictu

Medewerker Servicedesk B - Dictu

Info

Functie

Medewerker Servicedesk B - Dictu

Locatie

Assen

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

21.04.2025 - 30.10.2025

Opdrachtnummer

230547

Sluitingsdatum

date-icon18.03.2025 clock-icon14:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar Dictu toe één aanbieder zijn.

Opdrachtomschrijving:
Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk. Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling. Aanmaken gebruikersaccounts via tooling. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvraag.

Achtergrond opdracht

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie van Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.

Eisen

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4)
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT 3 afgerond + 1 jaar werkervaring
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT afgerond + 0-6 jaar werkervaring
  • Wensen

    • ITIL V3/4
    • Ervaring met Topdesk is een pré
    • Ervaring met MacOS besturingssysteem
    • Werkervaring bij de overheid

    Competenties

    • Flexibel
    • Analytisch
    • Zorgvuldig
    • Zelfstandig
    • Klantgericht
    • Sociale en communicatieve vaardigheden

    Aanvullende Informatie
    Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


    Bedrijfsgegevens

    Bedrijfs gegevens

    Sogeti Nederland B.V.

    Rolomschrijving en taakafspraken

    Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.De aanbesteding EZ is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar Dictu toe één aanbieder zijn.

    Opdrachtomschrijving:
    Fungeren als aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen. Registreren van binnenkomende meldingen (via de mail) in de servicemanagement tool TOPdesk. Toekennen van rechten op mappen en distributielijsten via tooling. Aanmaken gebruikersaccounts via tooling. Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren. Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen. Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding. Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen. Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvraag.

    Achtergrond opdracht

    Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega's verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie van Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 20.000 medewerkers. Deze functie is op de back office. Maximale reistijd 1 uur.

    Eisen

  • Afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 3 of 4)
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT 3 afgerond + 1 jaar werkervaring
  • Ervaring op een ICT Servicedesk Indien MBO ICT afgerond + 0-6 jaar werkervaring
  • Wensen

    • ITIL V3/4
    • Ervaring met Topdesk is een pré
    • Ervaring met MacOS besturingssysteem
    • Werkervaring bij de overheid

    Competenties

    • Flexibel
    • Analytisch
    • Zorgvuldig
    • Zelfstandig
    • Klantgericht
    • Sociale en communicatieve vaardigheden

    Aanvullende Informatie
    Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


    De recruiter

    Jimmy Mollee

    YellowFriday

    Deel deze opdracht

    Plaats jouw bieding op Striive

    https://login.striive.com/

    Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.