Opdrachten

Sogeti Nederland B.V. Medewerker servicedesk - Dictu

Medewerker servicedesk - Dictu

Info

Functie

Medewerker servicedesk - Dictu

Locatie

Assen

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

13.03.2025 - 12.06.2025

Opdrachtnummer

229797

Sluitingsdatum

date-icon05.03.2025 clock-icon21:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding Dictu is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar Dictu toe één aanbieder zijn.

LET OP: Het betreft een opdracht t.b.v. een ambulante onsite support medewerker met standplaats Assen. Vanuit Assen worden op dagelijkse basis drie balies bediend in Assen, Groningen en Zwolle, daarnaast is het servicegebied geheel Noord Nederland (Groningen, Friesland, Drente en Overijssel). Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, flexibel, analytisch, administratief sterk en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. DICTU beheert voor 18000 eindgebruikers diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets. Maar ook beheert DICTU de vaste werkplekvoorzieningen, jij als onsite support medewerker zorgt ervoor dat de storingen aan deze apparaten verholpen worden. Tevens verzorg je de uitgifte aan nieuwe gebruikers, welke met een werkend apparaat bij jou weg gaan. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden (50%). Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. OSS biedt ook VIP ondersteuning op locatie aan, het betreft hier een selecte groep eindgebruikers (top ambtenaren). Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on- site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegeven kan zijn.

Achtergrond opdrachtDICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Assen en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden.

Eisen

  • ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd of bereid deze binnen 6 maanden te gaan behalen
  • Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
  • Rijbewijs B
  • On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote complexe beheer-/klantomgeving (2 jaar)
  • Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 jaar)
  • Kennis en ervaring met Windows 12, Office 365, Microsoft Intune en TOPdesk (2 jaar)

Wensen

  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer (o.a. Intune) hiervan.
  • Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).

Competenties

  • Analytisch
  • klantgericht
  • betrouwbaar
  • zelfstandig
  • flexibel
  • teamplayer
  • verantwoordelijkheidsgevoel
  • nauwkeurig
  • kritisch
  • secuur
  • zorgvuldig

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Sogeti Nederland B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Opdrachtomschrijving
Let erop dat u voordat u een kandidaat aanbiedt de Aanbiedingsrichtlijnen doorneemt, gebruik maakt van het “standaard reactie formaat” (downloadbaar tijdens aanbiedingsprocedure) en dat het aangeboden CV een Word-document is van maximaal 5 A4.
De aanbesteding Dictu is (mede) gegund aan de combinatie Yellow Friday en Sogeti. De inleen van niet-eigen personeel geschiedt door Yellow Friday. De contractering (en dus ook het accountmanagement) geschiedt door Sogeti. Er is hier geen sprake van doorleen en tariefstapeling, omdat we naar Dictu toe één aanbieder zijn.

LET OP: Het betreft een opdracht t.b.v. een ambulante onsite support medewerker met standplaats Assen. Vanuit Assen worden op dagelijkse basis drie balies bediend in Assen, Groningen en Zwolle, daarnaast is het servicegebied geheel Noord Nederland (Groningen, Friesland, Drente en Overijssel). Jij zet eindgebruikers centraal. Je bent zelfstandig, flexibel, analytisch, administratief sterk en een echte teamplayer! Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor een zo goed mogelijke ondersteuning van de eindgebruikers op verschillende locaties. DICTU beheert voor 18000 eindgebruikers diverse apparatuur, zoals laptops, smartphones en tablets. Maar ook beheert DICTU de vaste werkplekvoorzieningen, jij als onsite support medewerker zorgt ervoor dat de storingen aan deze apparaten verholpen worden. Tevens verzorg je de uitgifte aan nieuwe gebruikers, welke met een werkend apparaat bij jou weg gaan. Administratieve handelingen zoals CMDB registraties zijn een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden (50%). Het kan voorkomen dat een dag bestaat uit het oplossen van dringende incidenten (LAN/WAN), het werken als ICT servicebalie medewerker en het op de hoogte houden van de eindgebruiker. OSS biedt ook VIP ondersteuning op locatie aan, het betreft hier een selecte groep eindgebruikers (top ambtenaren). Daarnaast hou je je bezig met onder andere het verhuizen van werkplekken, het beantwoorden van gebruikersvragen of het geven van instructies aan eindgebruikers. Ook voer je diverse projectwerkzaamheden uit. Incidenteel wordt gevraagd over te werken. Kortom, de ambulante on- site support medewerker is een veelzijdige en flexibele werknemer die meerdere taken voor zijn rekening neemt waarbij reizen naar diverse klantlocaties dagelijks een gegeven kan zijn.

Achtergrond opdrachtDICTU streeft naar een optimale dienstverlening aan haar klanten. Waarbij meldingen binnen SLA worden afgehandeld. DICTU is op zoek naar een ambulante on-site support medewerker (werkplekbeheerder) met als uitvalsbasis Assen en flexibel inzetbaar binnen een straal van maximaal 2 uur autorijden.

Eisen

  • ITIL foundation v3 of hoger gecerticifeerd of bereid deze binnen 6 maanden te gaan behalen
  • Minimaal diploma MBO ICT niveau 3 of vergelijkbaar
  • Rijbewijs B
  • On Site Support ervaring (relevant én recent) in grote complexe beheer-/klantomgeving (2 jaar)
  • Recente ervaring met het zelfstandig draaien van ICT balie op klantvestigingen (2 jaar)
  • Kennis en ervaring met Windows 12, Office 365, Microsoft Intune en TOPdesk (2 jaar)

Wensen

  • Gedegen kennis van mobiele devices (smartphones, tablets) en beheer (o.a. Intune) hiervan.
  • Basiskennis van netwerken (LAN/WAN).

Competenties

  • Analytisch
  • klantgericht
  • betrouwbaar
  • zelfstandig
  • flexibel
  • teamplayer
  • verantwoordelijkheidsgevoel
  • nauwkeurig
  • kritisch
  • secuur
  • zorgvuldig

Aanvullende Informatie
Doorleen is niet toegestaan. Levering door Yellow Friday aan Dictu geschiedt via Sogeti. Hier is geen sprake van ketenvorming/doorleen, want Yellow Friday heeft de aanbesteding samen met Sogeti uitgevoerd en is formele onderaannemer.


De recruiter

Jimmy Mollee

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.