Opdrachten

Tata Consultancy Services Netherlands B.V. M365 Support Beheer

M365 Support Beheer

Info

Functie

M365 Support Beheer

Locatie

Utrecht

Uren per week

40 uren per week

Looptijd

03.03.2024 - 30.01.2025

Opdrachtnummer

151366

Sluitingsdatum

date-icon02.02.2024 clock-icon13:00
Reageren op deze opdracht? Dit doe je op Striive.

Rolomschrijving en taakafspraken

Verantwoordelijkheden

- Beheren en migreren van On-prem naar Office 365/Exchange mailboxen en One Drive for Business
- Troubleshooting van Mailbox / sharedmailbox / Conference Room Issues
- Troubleshooting van Mailflow issue/Archiving & Journalling
- DirSync issue Troubleshooting
- HLD/LLD /SOP creeëren

Eisen/wensen

We zoeken een kandidaat met ongeveer 2 jaar werkervaring die L2 en L3 issues kan oppakken. Je hoeft niet aan alle eisen en wensen te voldoen, maar hoe meer hoe beter ;)

•    End-to-end Exchange Service Management inclusief Exchange Online met SLA- en KPI-rapportage, beheer van divers beleid, monitoring, governance, beveiligingscontroles en administratie
•    Mogelijkheid om 24x7 kritieke situaties te beheren voor elke Exchange (Onprem/Online), servicestatus of onbeschikbaarheidsgerelateerde P1-problemen
•    Mogelijkheid om begeleiding en beoordelingen op serviceniveau, operationeel niveau, prestatieniveau en schaalbaarheidsniveau te leveren
•    Technisch advies op het gebied van berichtenuitwisseling. Samenwerken met de klant op elk technologisch niveau met betrekking tot de planning met betrekking tot berichtenuitwisseling
•    Werken en coördineren met Microsoft Premier-ondersteuning op het gebied van services, hotfixes, patches enz
•    Beheer van nieuwe functies en releases, impactanalyse, testen, gebruikersadvies geven voor de uitrol van nieuwe functies
•    Automatiseringsscripts ontwikkelen, testen en implementeren en KPI-rapportage over dergelijke initiatieven
•    Creëer en beheer van mailboxen, gedeelde mailbox, mailboxtoegang, mailboxgrootte, e-mailarchivering en functies
•    Beheer distributielijsten en beveiligingsgroepbeheer via het M365-beheerportaal
•    Moet goede kennis hebben met Exchange Online-migratie vanuit on-premises (Exchange 2010/2013/2016) met behulp van de hybride configuratiewizard of tools van derden
•   Mogelijkheid om te werken met migratietools van derden, zoals Quest on Demand of BitTitan
•    Office 365 Administration (SPO/ODfB/Teams)
•   Goede kennis van e-mailgateway, gecentraliseerd/gedecentraliseerd posttransport, EOP en MRS-proxy
•    Goede kennis van messaging troubleshooting
•    Installatie en configuratie van Azure AD Connect/Windows AD GPO/Mail Transport
•    Moet goede kennis en bekendheid hebben met DLP/EOP/eDiscovery/Conditional access/ATP
•   Mogelijkheid om PowerShell-script te ontwikkelen voor taakautomatisering
•    Outlook Client Management
•    SSL Certificate management
•    DAG Management
•    SMTP relay agent management
•    Patch Management van Exchange Onprem servers
•    Archief & Journaling management

Good to have

•    ADFS Server / ADFS proxy for single sign-on / Cloud identity
•    ADConnect/Dir Sync/DNS (Intern/extern)
•    Windows Active Directory/Azure AD
•    Netwerk basis
•    Back-up en herstel van de Mail-database
•    Migratie van PST naar Exchange Online

Bedrijfsgegevens

Bedrijfs gegevens

Tata Consultancy Services Netherlands B.V.

Rolomschrijving en taakafspraken

Verantwoordelijkheden

- Beheren en migreren van On-prem naar Office 365/Exchange mailboxen en One Drive for Business
- Troubleshooting van Mailbox / sharedmailbox / Conference Room Issues
- Troubleshooting van Mailflow issue/Archiving & Journalling
- DirSync issue Troubleshooting
- HLD/LLD /SOP creeëren

Eisen/wensen

We zoeken een kandidaat met ongeveer 2 jaar werkervaring die L2 en L3 issues kan oppakken. Je hoeft niet aan alle eisen en wensen te voldoen, maar hoe meer hoe beter ;)

•    End-to-end Exchange Service Management inclusief Exchange Online met SLA- en KPI-rapportage, beheer van divers beleid, monitoring, governance, beveiligingscontroles en administratie
•    Mogelijkheid om 24x7 kritieke situaties te beheren voor elke Exchange (Onprem/Online), servicestatus of onbeschikbaarheidsgerelateerde P1-problemen
•    Mogelijkheid om begeleiding en beoordelingen op serviceniveau, operationeel niveau, prestatieniveau en schaalbaarheidsniveau te leveren
•    Technisch advies op het gebied van berichtenuitwisseling. Samenwerken met de klant op elk technologisch niveau met betrekking tot de planning met betrekking tot berichtenuitwisseling
•    Werken en coördineren met Microsoft Premier-ondersteuning op het gebied van services, hotfixes, patches enz
•    Beheer van nieuwe functies en releases, impactanalyse, testen, gebruikersadvies geven voor de uitrol van nieuwe functies
•    Automatiseringsscripts ontwikkelen, testen en implementeren en KPI-rapportage over dergelijke initiatieven
•    Creëer en beheer van mailboxen, gedeelde mailbox, mailboxtoegang, mailboxgrootte, e-mailarchivering en functies
•    Beheer distributielijsten en beveiligingsgroepbeheer via het M365-beheerportaal
•    Moet goede kennis hebben met Exchange Online-migratie vanuit on-premises (Exchange 2010/2013/2016) met behulp van de hybride configuratiewizard of tools van derden
•   Mogelijkheid om te werken met migratietools van derden, zoals Quest on Demand of BitTitan
•    Office 365 Administration (SPO/ODfB/Teams)
•   Goede kennis van e-mailgateway, gecentraliseerd/gedecentraliseerd posttransport, EOP en MRS-proxy
•    Goede kennis van messaging troubleshooting
•    Installatie en configuratie van Azure AD Connect/Windows AD GPO/Mail Transport
•    Moet goede kennis en bekendheid hebben met DLP/EOP/eDiscovery/Conditional access/ATP
•   Mogelijkheid om PowerShell-script te ontwikkelen voor taakautomatisering
•    Outlook Client Management
•    SSL Certificate management
•    DAG Management
•    SMTP relay agent management
•    Patch Management van Exchange Onprem servers
•    Archief & Journaling management

Good to have

•    ADFS Server / ADFS proxy for single sign-on / Cloud identity
•    ADConnect/Dir Sync/DNS (Intern/extern)
•    Windows Active Directory/Azure AD
•    Netwerk basis
•    Back-up en herstel van de Mail-database
•    Migratie van PST naar Exchange Online

De recruiter

Irene Woltinge

YellowFriday

Deel deze opdracht

Plaats jouw bieding op Striive

https://login.striive.com/

Voor deze opdracht dien je een bieding te plaatsen op Striive. Striive is het grootste opdrachtenplatform van de Benelux waar jaarlijks meer dan 20.000 opdrachten gepubliceerd worden.

Yellow Friday
Privacy overzicht

Deze website maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in de browser en voert functies uit zoals het herkennen van wanneer je terugkeert naar onze website.

Je kunt alle cookie-instellingen aanpassen door naar de tabbladen aan de linkerkant te gaan.

Meer informatie over ons privacybeleid.

Meer informatie over ons cookiebeleid.